Windows reinstall problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davit_rj74

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2005
Berichten
2
ik heb de laatste dagen geprobeert om mijn windows XP opnieuw te installeren maar ik kom altijd op een moment waar ik nie weet wat verder te doen.
DE STAPPEN DIE IK DOE:

1) ik mijn PC opstart met CD van windows XP(geen repair maar de install)
2) ik kom op de blauwe scherm en druk op enter
3) kom ik op de plaats waar je F8 moet om de voorwaarden en dat gedoe te accepteren
4) en dan kies ik mijn hard schijf waar ik op wil instaleren
5) zegt em dat windows map al bestaat ik druk L
6) cotroleert em mijn harde schijf
7) zegt dat de pc moet opnieuw opstart druk F3 om dat te doen
8)PC word opnieuw opgestart dan heb ik 2 opties:
Opstarten met CD (opnieuw) dan komt dat heel gedoe van boven opnieuw of ik kan via harde schijf opstarten maar dan start het gewoon mijn oude windows terug.
ik weet niet wat ik verder moet doen heb geprobeert om zonder opstarten door gewoon instal te openen terwijl windows is al opgestart maar dan accepteert het mijn CD key niet.
 
Als je die 2 opties nou is NIET doet, en gewoon de cd eruit haald, en dan opstart.
 
Start je PC op ,en ga naar je Bios en zet daar je CDROM als eerste boot,doe je XPcdrom er in en start opnieuw ,je krijg dan heel snel onder in beeld opstarten van CDROM druk een toets ,DOE DAT en de rest wijst zich vanzelf
SUCCES
 
Geplaatst door BANDIT123
Start je PC op ,en ga naar je Bios en zet daar je CDROM als eerste boot,doe je XPcdrom er in en start opnieuw ,je krijg dan heel snel onder in beeld opstarten van CDROM druk een toets ,DOE DAT en de rest wijst zich vanzelf
SUCCES

mijn instellingen als ik windows instaleer:
1e boot CD-rom
2e uitgeschakelt
ik druk op een toets waneer het vraagt, doe al die dingen die ik moest en dan vraagt het opnieuw op te starten en als ik dan opnieuw opstart en dan opnieuw druk op een toets als het vraagt dan kom ik weer op dezelfde situatie( waar ik mijn harde schijf moet selecteren en opnieuw moet opstarten)
en als ik niet druk waneer het vraagt dan start het gewoon mijn oude windows
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan