Windows Reloaded?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dude..Dennis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
heey,
Ik vond dit net op het web...:

Microsoft werkt aan nieuwe Windows XP-versie
Microsoft werkt aan een tweede editie van Windows XP die intern Windows XP Reloaded wordt genoemd. Deze nieuwe versie zou uit moeten komen na de introductie van Service Pack 2 en moet het gat tussen Windows XP en Longhorn opvullen. Longhorn zal pas over twee jaar gelanceerd worden.

Het nieuws is des te opmerkelijker omdat Microsoft maandenlang heeft ontkend dat het werkt aan een tweede editie van Windows XP. Eerder werd er al wel een tweede editie van Windows 98 uitgebracht, Windows 98 Second Edition. Tegenover CNet heeft een Microsoft-topman nu bevestigd dat er serieus wordt gewerkt aan Windows XP Reloaded.

De tweede versie van Windows XP zal pas na Service Pack 2 uitkomen, dat voor deze zomer staat gepland. In SP2 zullen voornamelijk nieuwe beveiligingsmaatregelen zijn opgenomen, zoals een uitgebreidere firewall en een nieuwe virusscanner.

Welke extra's de tweede versie van Windows XP zal krijgen, blijft nog onbekend. In ieder geval heeft Microsoft laten weten dat een tweede editie wel iets wezenlijks extra's moet kunnen brengen. Dat zou echter ook kunnen dat de ingebakken programma's van Windows XP, zoals Windows Media Player en Internet Explorer, flink onder handen worden genomen en er voor de rest niet veel gebeurd aan de kern van Windows zelf.

is dit nou echt waar?

Alvast Bedankt:thumb:

Edit: De link van de site http://www.zdnet.be/news.cfm?id=34437

Of het echt waar is weet ik niet maar soortgelijke mededeling heb ik volgens mij maanden geleden al eens gelezen.

Geplaatst door adnieuwenhuizen
soortgelijke mededeling heb ik volgens mij maanden geleden al eens gelezen.
Het nieuwsbericht waarnaar de topicstarter verwijst is dan ook al van 27 februari 2004...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan