Windows Repair All in One

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb even het onderwerp aangepast, dekt wat beter de lading.

Ken de software zelf niet maar wordt op veel grote sites aangeboden dus lijkt me wel vertrouwd. Heb je specifieke problemen omdat je dit programma wil proberen ?

Ik wil geen slechte bedoeling hier opscheppen, maar in verleden heb paar keer die tooltje gebruikt en spijt gekregen,
van zeer veel zaken dat je in systeem via WrAiO verandert kan je op geen enkel manier meer ook via systeem-herstel omkeren, alleen maar windows her-installeren helpt enz ..
Dus zeer makkelijk kan je mee ( ook per-ongeluk ! ) verkeerd handelen en dan moet je hersens kraken hoe je wat herstellen moet of kan enz..

Uiteindelijk die doet mij zeer sterk ook op een enge tooltje van Microsoft zelf denken, onder de naam ''Windows Installeer CleanUp utility'' die ook ongv ( 'k zei ongv ! ) met dezelfde eigenschappen en bedoelingen zoals Windows repair All in One welke je soms niet omkeren kan, maar dan meer voor de-installatie doeleinde 'n-s ...

Laatst bewerkt:
Ik maak zelf ook liever een image van een schone install, die je kunt updaten als zeker bent dat je een betere kunt maken....
Een image is zo weer teruggezet, zeker als je data altijd... op een aparte partitie zet.

Mijn ervaringen zijn goed, zeker als je niet zomaar opties kiest maar alleen de opties die relevant zijn voor het probleem wat je hebt. Net zoals je geen bios updates moet doen als die niet specifiek een probleem oplossen waar je mee zit.

Overigens zijn er ook versies van geweest met fouten, dat risico heb je met elke software.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan