windows restart iedere keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mokum_hooligan

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
54
Ik heb een probleem met een pc iedere keer als ik hem opstart en hij is bijna klaar dan restart hij weer. Ik heb veilige modus al geprobeert, laatst bekende werkende instellingen enz. maar niks werkt hij blijft precies hetzelfde doen. Komt iemand dit bekend voor. Ik kan helemaal niet in windows komen dus ik kan ook niks doen.

Het gaat hier om een AMD 2400, 1 gig geheugen, windows xp pro met sp2.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bvb dank,

Patrick.
 
Laatst bewerkt:
druk op F8 voor je het windows logo krijgt, dan kies je de optie opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen en start dan op;als het goed is krijg je een blauw scherm met een code .. die kan al handig zijn :)
 
En als je bovenstaande gedan hebt,en de PC start door doe dan dit.

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.
 
Net kreeg ik dat blauwe scherm niet nu net weer gedaan en nu deed hij het wel. Dit kreeg ik tezien: Stop C0000135 {kan onderdeel niet vinden} deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv. niet kan worden gevonden het opnieuw installeren v.d. toepassing kan dit oplossen. Nou het antwoord staat er eigenlijk al nu is de vraag kan ik dit ook los installeren op 1 of andere manier of moet ik windows er gewoon opnieuw zetten.

Bvb dank,

Patrick
 
:D heb ik nog een vraag ik heb het even doorgelezen maar volgens mij kan je dit alleen doen als je in windows kan komen en dat lukt mij niet ik kan na het blauwe scherm met de foutmelding niks meer. Dus weet jij hoe ik dan in windows kan komen.

Nogmaals bedankt,

Patrick.
 
kijk onderaan - via de herstelconsole - maar dat geldt enkel als je het probleem hebt gekregen na het installeren van SP2

eerst SP2 verwijderen dan Spywares verwijderen

Dan de versie van cd installeren, volgens mij is er gewoon iets bij de installatie van die SP2 misgelopen- heb het bij nog een pc voorgehad - soms is zelfs een Norton 2006 hebben voor SP2 een oorzaak ...
 
Ja ik heb inderdaad gister sp2 geinstaleerd daarna geen problemen gehad en vanmiddag wou hij niet meer aan. Ik heb gedaan wat erin de tekst staat en ben nu ook een stukje verder maar zit alleen nu alweer vast :( na sp2 te hebben verwijdert moet je in win ctrl+alt+del doen en dan enz enz enz maar hij blijft bij mij hangen ik kan geen ctrl+alt+del doen zowel in veilige modus niet als in de gewone mode denk probeer ik de eerste stappen nog een keer maar dat txt filetje bestaat niet meer dus........ Kunnen jullie me nu nog verder helpen ??????

Nogmaals bedankt,

Patrick.
 
bij dat gedoe hangt ie even, dan moet je gewoon in safe mode opstarten ... dat is wat er ontbreekt - je moet gewoon de taakbeheerder openen, daar kan je een bepaald ding openen, of rechtstreeks naar regedit, en de aanpassing doen
 
:thumb: Het is voor het grootste deel opgelost hij start weer op alles doet het alleen het opstarten duurd wel vrij lang ik heb al gescant op spyware maar ik zal het morgen wel ff in veilige modus doen. Ik laat wel weten of het is gelukt en anders heb ik jullie hulp nog ff nodig :D .

Nogmaals bedankt, :thumb: :thumb:

Patrick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan