Hallo
Ik zou graag bij vrienden een backup plannen via Windows Scheduler met EZBackup, maar zit met het volgende probleem:
Ze hebben maar 1 gebruiker op de PC (OS: Windows XP Home) en willen automatisch ingelogd zijn als ze de PC opstarten (dus geen inlogscherm). Probleem met de scheduler is dan dat deze komt vragen achter een paswoord. Ook al staat er geen paswoord ingevuld voor deze user, toch aanvaardt hij dit niet. Een blank password is blijkbaar niet toegestaan.
Hoe kan ik dit oplossen (bvb met een nieuwe user) zonder het inlogscherm van Windows te krijgen?
Hopelijk heb ik het wat begrijpbaar uitgelegd.
Thanks
Jan
Ik zou graag bij vrienden een backup plannen via Windows Scheduler met EZBackup, maar zit met het volgende probleem:
Ze hebben maar 1 gebruiker op de PC (OS: Windows XP Home) en willen automatisch ingelogd zijn als ze de PC opstarten (dus geen inlogscherm). Probleem met de scheduler is dan dat deze komt vragen achter een paswoord. Ook al staat er geen paswoord ingevuld voor deze user, toch aanvaardt hij dit niet. Een blank password is blijkbaar niet toegestaan.
Hoe kan ik dit oplossen (bvb met een nieuwe user) zonder het inlogscherm van Windows te krijgen?
Hopelijk heb ik het wat begrijpbaar uitgelegd.
Thanks
Jan