Windows schermen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systeempje

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2009
Beste,

Ik wil 2 schermen in windows veranderen:
- Computer ontgrendelen; het scherm waar je je moet inloggen als je in een domein werk, hier typ je je gb, ww en domein in. Dit scherm wil ik aanpassen.
- Windows beveiliging; dit scherm wil ik aanpassen

Ik wil deze schermen graag veranderen, naar een eigen look, en full schreen.
(niet het windows boot scherm),

Ik heb een hoop programmatjes gezien alleen daar kun je vaak alleen het bootscherm van Windows veranderen maar niet bovenstaande schermen.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik wil 2 schermen in windows veranderen:
- Computer ontgrendelen; het scherm waar je je moet inloggen als je in een domein werk, hier typ je je gb, ww en domein in. zie hier.
- Windows beveiliging; zie hier

Ik wil deze schermen graag veranderen, naar een eigen look, en full schreen.

Ik heb een hoop programmatjes gezien alleen daar kun je vaak alleen het bootscherm van Windows veranderen maar niet bovenstaande schermen.

Is dit iets?

http://www.jakeludington.com/windows_xp/20060219_change_xp_boot_screen.html

Hoi,

Nee dit is het juist niet....
Zulke programma's krijg ik ook heel veel als ik zoek op Google.

Ik wil het scherm aanpassen bij het Loginscherm, maar dan het inlogscherm van als je in een domein zit. (voorbeeld staan in mijn eerste post).

En het scherm als je op ctrl + alt + del klik (zie ook voorbeeldje in eerste post)

Klopt, daar ben ik bekend mee met extensies je heb er weet ik het hoeveel :o, het zijn geen afbeeldingen aangezien er allemaal knoppen in het scherm zitten...

Het blijkt helaas niet zo makkelijk.
Via google heb ik ook op "Change logon screen" gezocht, jammer genoeg is dit alleen voor het standaad gebruik en niet voor computers die in een domein hangen. computers in een domein hebben een anders loginscherm.

Laatst bewerkt:
Klopt, daar ben ik bekend mee met extensies je heb er weet ik het hoeveel :o, het zijn geen afbeeldingen aangezien er allemaal knoppen in het scherm zitten...

Het blijkt helaas niet zo makkelijk.
Via google heb ik ook op "Change logon screen" gezocht, jammer genoeg is dit alleen voor het standaad gebruik en niet voor computers die in een domein hangen. computers in een domein hebben een anders loginscherm.

Kijk hoe ze het daat doen. Windows XP blijft Windows XP.:thumb:

Ik snap niet wat je bedoel met je laatste vraag.
Welke schermen ik wil veranderen zijn enkel deze:
xp-logon.png

en
ctrl_alt_delete.gif

(les niet op de pijl, dit is gewoon plaatje van google)

Dit kan dat weet ik, mijn vorige werkgever had dit ook veranderd naar full screen schermen met het bedrijfslogo

Klopt, dit zijn echter de loginschermen voor de standaard pc thuis.
Als een computer in een domein zit heb je een heel ander soort loginscherm i.v.m. het domein.

Toch bedankt

Edit:

Oplossing: http://www.frontmotion.com
Hiermee kun je loginschermen veranderen (ook voor een domein).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan