Windows Security Service-Center kan niet worden gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je avast geinstalleerd bebt kun je het registreren en is het voor een jaar geldig en nadien vraagt avast weer om te registreren en is het weer voor een jaar geldig enzo.... zelfs als je niet registreerd werkt alles tot 30 dagen lang, nadien moet je het registreren om verder updates te krijgen,is het nu duidelijk beste inscholten? :thumb:

ja je moet altijd registreren is een fluitje van een cent hoor dat registreren....;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja maar bij Avast de gratis versie vraagt hij of je je wilt registreren om hem te laten updaten. Moet je je dan gewoon registreren ?

ja dat is normaal, maar je kan ook gewoon nog niet registreren en het 30 dagen ongeregistreerd laten werken en je krijgt zowiezo alle updates binnen die evenzeer een geregistreerde versie binnenkrijgt...;) dus het maakt niets uit kwa updates, alleen na 30 dagen gebruik zonder registratie moet je wel gaan registreren zodat je verder updates krijgt hoor ;)

die registratie heeft niets te maken met de updates, dus een niet geregistreerde avast krijgt dezelfde updates als een geregistreerde, alleen is het zo dat na 30 dagen je updates stoppen als je niet gaat registreren na 30 dagen gebruik.....

Laatst bewerkt door een moderator:
@lncscholten Uw vraag is in deze topic al vier keer beantwoord, lijkt me wel duidelijk nu.

je kan kiezen ofwel de freeware avast!7 antivirus en eventueel een firewall van comodo of van windows zelf
je kan ook het nieuwe gratis security pakket van zone alarm gebruiken, is met antivirus, antispyware en firewall tesamen
google naar avast of naar zone alarm dat zijn mijn persoonlijke aanraders.... veel succes :thumb:

Ja ik heb AVG er af gegooid en Avast free antivirus er op gezet en Comodo Firewall. Ik heb een volledige scan gedaan met Avast maar ik kan nog steeds niet Windows Security Servic-Center inschakelen en ik krijg ook steeds een melding dat een fout in het script van deze pagina is opgetreden en ik kan Windows Defender ook niet inschakelen.

Laatst bewerkt:
die windows defender is ten eerste helemaal niet nodig want avast heeft een ingebouwde spyware scanner, en wat voor een windows heb je eigenlijk?

probeer je probleem op te lossen in mijn bericht 33 oke, laat maar iets horen hoe het nadien gesteld is met je pc ;)

nee dat moet jezelf doen, ga naar start, alle programma's , bureau accessiores en dan zoek je in het menu systeemwerkset en dan systeemherstel aanklikken, dan krijg je een blad te zien en volg goed wat het vraagt en zet het systeemherstel een paar dagen voor deze datum en dan op start of uitvoeren klikken en nadien herstart je pc weer op en zie dat het dan als resultaat heeft.....succes

Ik heb zelf geen systeemherstel gemaakt, dus kan ik dat dan zomaar doen en gaat er dan niets verloren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan