Windows selecteerd automatisch

• Onderwerp starter Onderwerp starter ZiBiT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZiBiT

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Hallo,

Ik heb een lastig probleem. En ik kan het zelf niet oplossen. Dus ik hoop dat jullie mij mischien verder kunnen helpen. Als ik mijn computer opstart en widows is aangemeld. En ik wil iets openen bijvoorbeeld een map of onder start iets. Dan word de naam geselecteerd als of ik de naam wil veranderen (zoals rechter muis klik naam wijzigen) alleen dan met 1 linker muis klik al. Of als ik onder start aan het zoeken ben pakt hij automatisch een programma en wil de naam wijzigen. Maar als ik de naam delete druk en dan weg klik komt de naam van het programma terug en doet hij weer een tijdje normaal. En bij dit probleem komt ook dat er uit het kastje bij de aanknop van mijn computer een raar ratelend geluid uit komt. Nu heb ik windows al 3 keer opnieuw geinstaleerd en het gaat er niet van af. Kan iemand mij mischien helpen?

Vriendelijke Groet Tim

gaat dit om xp neem ik aan ?

had je dit nadat je windows opnieuw installerde of ?

waar komt dat ratelende geluidje preciesvandaan ?

Hallo,

Sorry dat ik zo lat reageer. Maar ik heb niet altijd internet bij de hand.

Maar het is een Pc.

Hij had al last van de problemen voor ik windows opnieuw instaleerde. en bij de aan en uit knop van je pc heb je een kasje zitten heel klein, Een centimer ong. (nornaal bij opstarten komt er een piepje uit bij de meeste computers.) Nu een heel hoog ratelend geluid wat niet stopt tot ik op enter gedrukt heb.

Bedankt voor het reageren.

Vriendelijk groet tim

Hallo,

Sorry dat ik zo lat reageer. Maar ik heb niet altijd internet bij de hand.

Maar het is een Pc.

Hij had al last van de problemen voor ik windows opnieuw instaleerde. en bij de aan en uit knop van je pc heb je een kasje zitten heel klein, Een centimer ong. (nornaal bij opstarten komt er een piepje uit bij de meeste computers.) Nu een heel hoog ratelend geluid wat niet stopt tot ik op enter gedrukt heb.

Bedankt voor het reageren.

Vriendelijk groet tim

Vaak duid een ratelend geluid op problemen met de harde schijf. Het kan zijn dat je harde schijf het begeeft.

Mvg,

Jos

oke...
Maar kan het daar door ook zijn dat de software zo raar doet ??

Mvg tim

wat voor muis heb je en heb je de bijbehorende software geinstalleerd en eventueel de muisknoppen gedefinieerd, misschien heeft iemand anders dat gedaan. Mijn advies is probeer het eerst een met de windows toets. Doet het systeem het dan verder goed dan is dat deel in orde en zal het meer in de aansturing van je muis zitten. Deinstalleer je muis, start opnieuw op, instelleer je muis door het aan te sluiten, systeem zoekt het dan wel automatisch uit.

hallo,

Ik heb het probleem opgelost. zowel het geluid als het selecteren. Ik durf het bijna niet te vertellen. maar mijn F2 toets zat ingedrukt. dus ik heb hem nu omhoog gehaald en het geluid is weg en het selecteren:o Oeps.

Maar iedereen heel erg bedankt voor de hulp :):) zeer gewaardeerd :)

Mgv Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan