Windows server 2003 zwervend profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

leontjuh7

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Hallo mensen!

Ik heb een probleem.. Ik krijg de onderstaande melding op 2 pc's met windows XP als ik inlog op ons domein. We gebruiken hier windows server 2003.

Windows heeft uw zwervend profiel niet geladen en probeert u nu op basis van uw lokaal profiel aan te melden. Wijzigingen in het profiel worden niet naar de server gekopieerd wanneer u zich afmeldt. Uw profiel werd niet geladen omdat er al een kopie van de profielmap op de server bestaat die niet de juiste beveiligingsinstellingen heeft. De huidige gebruiker of de groep Administrator dient de eigenaar van de map te zijn. Neem contact met de netwerkbeheerder op.

Hierna krijg ik nog een melding dat die het lokale profiel ook niet kan laden.. Heb al gegoogled maar helaas tot nu toe zonder resultaat.
Ik hoop dat ik dit hier goed heb gepost en dat iemand mij hiermee kan helpen... :rolleyes:
Ik check morgenvroeg rond 8 uur de reacties dus reageer vandaag niet meer. ::o

Alvast bedankt,
Vriendelijke groeten Leon :D

Uw profiel werd niet geladen omdat er al een kopie van de profielmap op de server bestaat die niet de juiste beveiligingsinstellingen heeft. De huidige gebruiker of de groep Administrator dient de eigenaar van de map te zijn. Neem contact met de netwerkbeheerder op.

Kan wijzen op dat de gebruiker geen rechten of iig geen write/modify rechten heeft op zijn eigen profielmap op de server......

Ja, de server draait DHCP...

Ik ben nu thuis ik zal morgen vroeg de rechten controlleren maar volgens mij zit dit wil goed..

MVG Leon

Heb net even gekeken naar de rechten maar hier ligt het niet aan.. Het probleem komt ook maar op 2 van de ongeveer 50 pc's voor... :(

op een andere pc aanloggen met hetzelfde account gaat wel goed dan?
en op een defecte pc aanloggen met een ander account dan?

op een andere pc aanloggen met hetzelfde account gaat wel goed dan?
en op een defecte pc aanloggen met een ander account dan?

op een andere pc inloggen met hetzelfde account lukt wel..
En op de defecte PC inloggen werkt ook gewoon...

Gooi alle lokale profielen van domein users eraf met behulp van een local administrator account en log opnieuw aan

Ik heb de lokale profielen er al uitgehaald... dan krijg ik 2 meldingen

Windows heeft uw zwervend profiel niet geladen en probeert u nu op basis van uw lokaal profiel aan te melden. Wijzigingen in het profiel worden niet naar de server gekopieerd wanneer u zich afmeldt. Uw profiel werd niet geladen omdat er al een kopie van de profielmap op de server bestaat die niet de juiste beveiligingsinstellingen heeft. De huidige gebruiker of de groep Administrator dient de eigenaar van de map te zijn. Neem contact met de netwerkbeheerder op.
(Dit is dus de eerste melding)

Hierna krijg ik nog een melding dat die het lokale profiel ook niet kan laden
(omdat ik deze weg heb gehaald)

Groet Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan