Windows Server 2003?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Hey mensen, ik heb laatst van een vriend vernomen dat veel recente spellen heel goed (beter dan op XP) op Windows Server 2003 draaien. Kan dit kloppen?

Anders install ik em wel ff:D

Bij voorbaat bedankt, zie mijn specs onderin:thumb:

Waar baseert die vriend van jouw dat dan op?

Anders install ik em wel ff

Euhmm wil je je tekst ff veranderen. Want ik denk niet dat jij een paar duizend euro daaraan hebt uitgegeven alleen zodat je beter een game kan spelen.

Waarom zou ik em veranderen als mijn pa em gewoon van zijn werk heeft meegenomen:D

Mijn pa is daar systeembeheerder en neemt altijd wel leuke software mee, o.a. Windows 2003:D

Geplaatst door rubengraafland

Euhmm wil je je tekst ff veranderen. Want ik denk niet dat jij een paar duizend euro daaraan hebt uitgegeven alleen zodat je beter een game kan spelen.

Ruben,

Je mag het moderaten wel aan de mods overlaten :)

Pcmaniaxx,

Heb hem wel draaien maar met spelletjes nog geen ervaring

Ik heb het ook draaien op mijn test-PC. De onboard geluidskaart (ac97) wordt door 2003 niet herkend. Zowel 2000 als XP doen dat wel.

Of er meer van dat soort problemen zijn weet ik niet, maar dat een AC97 niet wordt herkend vind ik wel minder.

windows 2003 kan je gratis downloaden hoor op de homepage van microsoft, dat is dan de volledige versie voor 180 dagen.. tegen dei tijd kan je weer formatten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan