Windows Server 2008 pack 2 werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert971

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Hallo,

Graag zou ik Windows Server 2008 pack 2 installeren op mijn pc, benodigd voor diverse software.
De Windows versie die ik nu gebruik is Windows 7 Home Premium. Het lukt me alleen om Server pack 1 hierop te installeren.

Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Bvd.

Robert

Windows Server 2008 SP2 is een compleet besturingssysteem, geen apart Service Pack.

Hoe kun je dan bijvoorbeeld 'Microsoft Sharepoint Foundation' draaien op je PC, of bijv.: sharepoint designer? Er wordt nu namelijk steeds de melding gegeven als ik er mee aan de slag ga dat Windows Server 2008 Service Pack 2 is vereist, en daarnaast ook een sharepoint server (maar om deze laatste te installeren is eerst ook de installatie van Windows Server 2008 Service Pack 2 vereist)..

graag een oplossing hoe met Sharepoint te kunnen werken en ontwikkelen/programmeren in Visual Studio..

Dan zul je toch echt de vaste schijf van je computer moeten formatteren, Windows Server 2008 (met minimaal Service Pack 1) installeren en dan Microsoft SharePoint Foundation installeren. Dan wordt met de installatie van SharePoint automatisch Service Pack 2 mee geïnstalleerd.

Je moet overigens nog wel aan een ISO van Windows Server 2008 zien te komen, of heb je de dvd-rom al? Als je een DreamSpark-account hebt, kun je de ISO legaal downloaden: https://www.dreamspark.com/Product/Product.aspx?productid=8.

Laatst bewerkt:
Behoorlijk ingrijpend om Sharepoint foundation te kunnen draaien.

Bedankt iig voor de info, dan weet ik even voldoende.
De ISO zal idd via de Dreamspark account moeten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan