The Pointer
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mei 2009
Hallo,
Ik wou een upgrade doen van w7 7100 naar w7 7201, maar deze liep vast op 48% van persoonlijke instellingen programma's etc verplaatsen. Ik heb een paar meldingen in het Compability Report, die ik hier ook aan geef:
Mijn harde schijf heft 15.7GB vrij, en gezien het feit dat het een upgrade is, moet dat geen probleem zijn.
Talen pakket, kan ik verwijderen, maar heeft waarschijnlijk geen problemen.
SCSI Pass Through Direct, hier ligt denk ik het probleem, wat is het? en hoe kom ik er vanaf, want volgens mij gebruik ik het niet...
Alvast bedankt
Ik wou een upgrade doen van w7 7100 naar w7 7201, maar deze liep vast op 48% van persoonlijke instellingen programma's etc verplaatsen. Ik heb een paar meldingen in het Compability Report, die ik hier ook aan geef:
Code:
Upgrading Windows will affect the following features:
The Windows partition (C:) meets the minimum requirements for free disk space, but for best results we recommend at least 16 gigabytes (GB) of free disk space before installing. Installing Windows with minimal disk space available can reduce performance. Try using Disk Cleanup, uninstalling old programs, or moving files to another location such as a CD, DVD, or external hard drive.
Any language packs that are installed will not be available after the upgrade. You’ll need to reinstall your language packs after the upgrade.
Upgrading Windows will affect the following devices and/or programs:
These programs might not work properly after the upgrade. We recommend uninstalling these programs before upgrading. Cancel the upgrade, open Control Panel, and search for "uninstall a program". (Note: Programs marked as * can be safely reinstalled after the upgrade.)
SCSI Pass Through Direct
Mijn harde schijf heft 15.7GB vrij, en gezien het feit dat het een upgrade is, moet dat geen probleem zijn.
Talen pakket, kan ik verwijderen, maar heeft waarschijnlijk geen problemen.
SCSI Pass Through Direct, hier ligt denk ik het probleem, wat is het? en hoe kom ik er vanaf, want volgens mij gebruik ik het niet...
Alvast bedankt