Windows Sidebar werkt niet correct

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te proberen : naast het Windows klokje een rechtse klik op het icoontje en dan kiezen voor afsluiten sidebar, dán Windows weer opnieuw starten en de sidebar handmatig weer activeren?

Laatst bewerkt:
Ik las dat ik het woord "klokje" was vergeten in mijn vorige bericht, daarom maar even aangevuld.

Tja, het zou niet "nodig" moeten zijn, maar systeemherstel naar eerder vandaag / gisteren / eergisteren?

Laatst bewerkt:
Geen andere manier?.. Najah anders moet t maar.. Hoe moet k dat doen?

Bedankt iig!

Start - alle programma's - bureau accessoires - systeemwerkset - systeemherstel

Systeemherstel wil niet lukken, heb het nu 3x geprobeerd, met steeds een ander herstelpunt, maar hij blijft aangeven dat er een fout is opgetreden tijdens het proces..

Ik begin langzaam aan het eind van mijn ideetjes te komen:
dit is misschien nog wel iets om over na te denken / uit te voeren.

Werkt allebei niet.. De sidebar werkt ook gewoon, hij laadt hem alleen niet goed ofzo..

Maar enig idee hoe ik op een andere manier een systeemherstel kan uitvoeren?

Werkt allebei niet.. De sidebar werkt ook gewoon, hij laadt hem alleen niet goed ofzo..

Maar enig idee hoe ik op een andere manier een systeemherstel kan uitvoeren?

Start->uitvoeren-> sfc /scannow (intypen).
Dan worden systeemfiles gecheckt en ev. hersteld. Bij mij werden hiermee ooit de Windows Games teruggezet, dus misschien lukt dat met die sidebar van jou ook wel.

EDIT:het zou ook malware kunnen zijn.
Scan anders eens met een paar betrouwbare scanners zoals Malwarebytes of Spybots S&D.

Laatst bewerkt:
WIndows Sidebar

Goedenavond,

Ik heb het zelfde probleem als wat jij had met de Sidebar --> ziet er hetzelfde uit: klok met alleen rood wijzertje en de rest is pleite!!!

Nu heb ik die verschillende oplossingen ook al geprobeerd: herstelpunt / regedit - local machine - windows - policies (maar daar staat niet een sidebar tussen) maar niks werkt.

Heb jij intussen al een oplossing voor je probleem?

Wil je het mij misschien mailen: mitch020@gmail.com

Grtz

Mitchell

PS Als ik naar: [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Policies ga heb ik geen WINDOWS maar alleen ATTACHMENTS NONENUM en SYSTEM nergens staaT iets over SIDEBAR

Laatst bewerkt:
Heb het zelf ook niet kunnen vinden sorry, mijn laptop was nog niet zo oud dus heb de hersteldvd gebruikt om hem opnieuw te installeren..

Kan je hier helaas dus ook niet verder mee helpen..

Succes iig!:)

hmm.. bij mij is het het zelfde.. alleen bij mij gaat het gepaard met een paar andere dingen zoals ; het niet werken van windows media player.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan