Windows slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Ik heb hel volgende probleem. Tijdens mijn wanneer ik de computer aan heb dan slaat ongeveer om de 5 minuten mijn computer vast. Dit is meestal van korte duur. +- 30-60 seconden. Het vervelende is dat ik dan niks meer kan en als ik een cd-tje aan het branden ben geeft nero natuurlijk aan dat het brandproces mislukt is. Ik denk dat het brandprobleem hierdoor komt en een kennis van mij had gezegd dat ik eens moest kijken in energiebeheer of de vaste schijf na zoveel minuten wordt uitgeschakeld. Dit is echter niet het geval en dus blijf ik met mijn probleem zitten... Wie o Wie kan mij helpen... thnx alvast..

groetjes patrick.:thumb:

PC gescand op virussen en spyware?
Hoelang heb je het probleem al?

Waar schijnlijk een geheugen probleem!!!

Wat voor MB en Processor?

ik gooi elke dag standaard een virusscanner over mijn pc heen en heeft de laatste 2 weken 2 virussen gevonden en heb deze verwijderd. Ook gebruik ik ad-aware bijna elke dag en ook deze gevonden spyware verwijder ik van mijn pc... wat mijn MB is of iets dergelijks zou ik niet weten... heb niet zoveel verstand van computers, helaas :( Dit probleem speelt zich de laatste 2 weken af maar vond dit niet echt supervervelend totdat ik cd´s ging branden waardoor dit steeds mislukt en ik me nu afvraag of dat misschien door het probleem komt.. Ik hoop dat het simpel op te lossen is maar het zal wel weer niet.. :confused:

draait de Fan op je Processor Wel . Is hij vuil zodat hij te warm wordt??

Ik heb laatst wel een x aantal programma´s downgeload en geinstalleerd die waarschijnlijk misschien een probleem veroorzaakt. Ik zal eerst de FAN controleren en dan eventueel proberen met wat hulp als het kan om event. programma fouten op te sporen. bedankt tot zover.. dit lukt vandaag niet meer want zit niet achter mijn eigen pc...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan