windows sluit traag af

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Als ik windows xp sluit deze traag af.
ik heb in regedit. van 20000 al aangepast in 200.
ik heb windows xp met sp 2 er op staan en heb een pentium 4 met 1 gig geheugen, opstarten heb ik geen problemen mee, ik scan regelmatig op spam, spawer en op virus, deze zijn up to date bijgewerkt, regelgmatig wordt er gefragmenteerd, wie heeft hiervoor een oplossing.
Ik gebruik hidmanpro2 en norton 20005 sec.

Laatst bewerkt:
Gebeurde dit in één keer of werd het systeem langzaam aan steeds trager met afsluiten?

Probeer deze ook nog 'ns. De 'waittokillservicetimeout' wordt op 1000 gezet, dus dat zou je dan nog even handmatig moeten terugzetten naar 200, maar het tweakje zorgt ervoor dat je swapfile wordt gecleared en de autoendtask wordt aangezet.....wie weet....alle kleine beetjes helpen.:)

Had hem op 200 staan. Nu verandert in 1000. Heb nog geen resultaat hiermee. Is er nog iets anders?

Probleem is nog steeds niet opgelost.

Ik heb niets aan mijn PC verander, ik draai regelmatig hitman pro en ik scan regelmatif op spaware.

Hallo allemaal

Ik herken dit probleem als geen ander. :o

Ben al div sites langsgeweest en heb alle op- en afstart- versnellingsprogramma;s uitgeprobeerd.
Mocht niet baten. Erger; kreeg de indruk dat het juist de boel vertraagde.
Pc loopt opzicht goed en snel, op en afstarten is een Ramp!!
Ik erger mij er niet meer aan en als ik smorgends beneden kom zet ik hem alvast aan. Bij afsluiten is de enige manier om me niet te ergeren de uitknop.
Heb inmiddels geestelijke rust :thumb: :thumb:

1 groot nadeel: als je een nieuw progg. hebt geinstalleerd en de pc moet ge reboot tja dan neem ik de tijd :D :D :D

Nee leuk is anders en volg dit met spanning

bckgr-info:
bios- laatste update,
cpu- laatste update,
moederboard asus- laatste update,
Hitman pro- elke dag,
Kasperskylab elke dag, poorten afgeschermd door Black-Ice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan