Windows sneltoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin W

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
ik heb een compter met windows 2000. Na het opstarten van de compter moet ik altijd eerst 2 keer op de windows toets drkken (Toetsenbord rechts naast Alt). Hiermee worden de windows sneltoesten onderdrkt en kn je bv de letter e gebriken zonder dat het commando verkenner wordt gebrikt. Het geval wil dat echter 1 letter nooit gebrikt kan worden, zoals je aan dit bericht knt zien is adt de letter tssen y en i. Simpelweg lijkt het wel of hier het windows commando niet vervangen kan worden door de gevraagde letter.
Vraag: Hoe kn je standaard bij het opstarten regelen dat de windows toetsen onderdrkt worden of hoe kan ik de bedoelde letter weer gaan gebriken. Dit schiet zo niet op!

ik weet niet of je hier iets aan hebt

dit is het enige wat ik vond na 10 minuten

Configuratiescherm -> Landinstellingen
Tabblad Talen -> Knop "Details..."

En dan zit je bij het zelfde scherm als de taalbalk laat zien als je daar instellingen van kiest.

Bij "Toetsinstellingen" (knop) kun je dan eventueel de sneltoetsen uitzetten. Anders kun je ook alle toetsenbord instellingen behalve de goede (waarschijnlijk "Nederland (Nederlands) - Verenigde Staten (internationaal)" ) verwijderen, heeft hetzelfde resultaat.

succes

bij mijn xp zet ik ze uit door :

rechtermuisknop op bureaublad/grafische opties/sneltoetsen

hopelijk bij 2000 ook

bij mijn xp zet ik ze uit door :

rechtermuisknop op bureaublad/grafische opties/sneltoetsen

hopelijk bij 2000 ook

Zarr, heel hartelijk dank voor je inspanningen, wordt gewaardeerd! Helaas stond de "goden tip"er nog niet bij. Er lastig zonder die letter !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan