windows socket error 10053 on api send

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
hi Ik krijg sind sgisteren deze foutmelding als ik een spelletje wil hosten op wannagame.nl. normaal host ik elke dag spelletjes en nu gaar dat niet meer. kan iemand mij hieruit helpen? en ben ik hier op de juiste plaats of moet ik deze message ergens elders plaatsen?

error 10053

Software caused connection abort. An established connection was aborted by the software in your host machine, possibly due to a data transmission time-out or protocol error. hier geraak ik niet veel wijzer uit. wat is de oplossing? maar bedankt

ik kreeg van iemand deze fix, waarschijnlijk heeft een pcoptimizer, teveel cookies of reg bestanden verwijderd (pcopt-something)

http://www.softpedia.com/progDownload/WinSockFix-Download-15337.html#download_locations

jammer genoeg na de uitvoering ervan, krijg ik nog steeds die foutmelding (10053)
ik had voorheen een pcoptimizer laten draaien, en die vond zogezegd een 100 -tal fouten, waarvan hij er telkens maar een drietal van hersteld. ik heb dat programma ondertussen al af gezwierd, maar ben de naam vergeten, (pcopt...)

Laatst bewerkt:
Het zou misschien kunnen helpen als je XP naar een herstelpunt terugbrengt van vóór die drastische schoonmaak van dat programmatje?

Ik wil nu niet de prekende priester spelen, maar je moet toch altijd controleren of zo'n programma's een back-up hebben. Probeer CCleaner in het vervolg even uit, want registercleaners zijn op zich niet slecht. :)

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan