Windows/Softwaredistribution folder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arctic Joe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
1.630
Hello allemaal, het viel mij op dat de map in Windows/SoftwareDistribution enorm veel ruimte opslokt. (dik 500 Mb)
Kan ik deze map verwijderen en zijn er nog meer files/mappen die opgeruimd kunnen worden?
 
Argumenten graag, koos. Het is bekend dat de MS besturingssystemen wel vaker enorme mappen aanleggen bij updates naar SP1, 2 en 3 waar vervolgens amper iets mee gedaan wordt als het eenmaal geinstalleerd is.

Het gaat hier om de Home versie.
 
het zijn ms mappen wat het precies zijn weet ik niet. maar ik raad je aan het niet te doen. Want de meeste MS mappen zijn nodig;)
 
Dank je voor je link Frankwannet, ik had zelf ook al een en ander gelezen maar was vooral benieuwd of iemand het zo kon vertellen.
Ik besloot er een topic over te starten omdat dit vast wel voor meer mensen interessant is die hun systeem graag ontdoen van overtollig vet.

Ik heb inderdaad de inhoud van de Windows/SoftwareDistribution/Download map leeg gemaakt en dat scheelt me ca 500 Mb. Nadat SP3 was geinstalleerd kon ik hetzelfde nogmaals doen en leverde het weer een leuke besparing op.

Als het problemen mocht geven: via windows update kan je alles weer opnieuw downloaden, maar alles lijkt vlekkeloos te werken. :thumb:
 
zo begon ik er ook over te denken.
ik had gisteravond niet meer gereageerd.vond qua tijd wel welletjes om te gaan slapen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan