windows sp 1 naar windows sp 3 in vmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosterkeeltsie

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
ok ik ben nu bezig met een opdracht voor school alleen heb totaal geen verstand van vmware.

ik heb een desktop in vmware met windows sp 1 alleen moet ik daar windows sp 3 op installeren, kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

want als ik de windows sp 3 cd in de drive doe krijg ik wel een scherm maar kan ik het niet installeren?

alvast bedankt:thumb:

edit: ik heb trouwens géén toegang tot internet!

Laatst bewerkt:
Wil je de huidige Windows SP1 upgraden naar SP3 of wil je een installatie van SP3 naast die van SP1 doen ?

Ik neem aan dat je het over Windows XP hebt ?

Groeten Marcel

.

sorry inderdaad beetje onduidelijk.

nee ik wil windows XP sp 1 vervangen voor sp 3, upgraden dus

Wat voor cd heb je dan ?
Een installatieCD van Windows XP incl. SP3 of heb je SP3 apart op een cd-tje staan.

Kun je op dat cd-tje bladeren met je verkenner ?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
.

ik heb een windows xp cd incl sp 3 ja,

ik zou het niet met zekerheid durven zeggen maar ik geloof dat ik wel op dat cd'tje kan bladeren

EDIT:

ik heb wel ervaring met windows installeren alleen als ik dat hier doe, is het niet mogelijk om de optie installeren aan te klikken:(!

ik heb wel ervaring met windows installeren alleen als ik dat hier doe, is het niet mogelijk om de optie installeren aan te klikken
Omdat WindowsXP SP1 al op je pc staat kun je deze niet upgraden met een WindowsXP SP3 CD, je moet het ServicePack3 los hebben maar je zei al dat je geen internet hebt.
Misschien downloaden op een andere pc en dan met een cd-tje of stick installeren op je (virtuele) pc.
http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4
Het zou ook kunnen wanneer je bladert op je SP3 CD dat ze het SP3 apart ergens neergezet hebben.
Andere mogelijkheid is ook nog om Windows opnieuw te installeren met de SP3 CD en dan installeren over de SP1 installatie. Je bent dan volgens mij wel al je eerder gemaakte documenten/instellingen kwijt.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan