Windows spook-update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Ik ging zojuist naar Windows Update en die gaf aan dat er twee essentiële updates waren.
Dus ik klikte op de knop Updates weergeven en installeren.
En toen gebeurde er iets vreemds, want er werd helemaal niet vermeld om welke updates het ging.
Wel was er de gebruikelijke downloadknop met de tekst Geselecteerde updates downloaden en installeren plus de vermelding dat de download 4.7 MB groot was.
Omdat ik nog even iets anders wilde doen, heb ik het venster gesloten zonder iets te downloaden.
Toen ik een kwartier later weer ging kijken bleken er geen essentiële updates te zijn.

Wie snapt hier iets van?

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Zal mogelijk om deze updates gaan: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=195638 Vreemd dat er dan niets op de site zelf wordt gemeld om welke het gaat. Mogelijk als je opnieuw de pc opstart dat je wel weer kan updaten.
Hallo Gezina,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Het updaten op zich geeft geen problemen.
Misschien is men momenteel bij Microsoft bezig die updates beschikbaar te maken om te downloaden en kwam ik terecht op een pagina die nog niet helemaal goed werkt.
Ik heb voor de zekerheid even opnieuw opgestart, maar het zoeken naar updates (0% - 33% etc) verloopt normaal en daarna geeft hij aan dat er geen essentiële updates zijn.
Ik wacht het maar even af.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Ik wacht het maar even af.
Een paar uur later waren de updates weer beschikbaar, maar nog steeds zonder beschrijving. (Misschien doen ze bij Microsoft niet meer zoveel moeite voor bezitters van een 6 jaar oud besturingssysteem.:))
Ik heb ze toch maar gedownload en toen bleek het om de aangekondigde cumulatieve beveiligingsupdates voor IE6 en OE6 te gaan.
Mijn machientje is in ieder geval - voorlopig - weer veilig.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan