Windows start best traag op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo alemaal ik vind dat mijn pc wat traag opstart ik krijg alemaal van die schermpjes in het begin iets met corecell best chipset you ever needed daarna iets met scan devices
eerst had ik ook een scherm van normaal opstarten veilige modus enz dat is nu gelukkig wel weg maar het opstarten duurd lang vergeleken met andere pc's die gelijk naar het bootscherm gaan waar windows xp laad dat wil ik graag ook kan iemand me helpen ermee??

Alvast Bedankt:thumb:

p.s als het lukt zal ik een filmpje maken want er is ook iets niet goed met het beeld bij corecell...
ik heb pas nieuwe videokaart alles goed aleen dat maar zal proberen filmpje te maken

Laatst bewerkt:
je kan scannen op virussen en onnodige opstart dingen uitzetten (uitvoeren / msconfig / opstarten (vink niet zomaar iets uit;), vaak zit er hardware bij die je dus niet uit mag zetten en ook virusscanner mag je niet uitzetten)

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Nu download je superantispyware:

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op.
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

je kan scannen op virussen en onnodige opstart dingen uitzetten (uitvoeren / msconfig / opstarten (vink niet zomaar iets uit;), vaak zit er hardware bij die je dus niet uit mag zetten en ook virusscanner mag je niet uitzetten)

heb ik gedaan hij start nog steeds hetzelfde op nu ff scannen maar ik zag als je dat met uitvoeren / msconfig dan kom je bij algemeen bij mij staat ie op selectief opstarten en dan staat alles aangevikt ligt het mischien niet daar aan en ik ga nu scannen

laat weten wat de scans gevonden heeft

dit kan je trouwens ook downloaden (startup inspector) ik gebruik hetzelf ook. Je kunt zien welke programma's ermee opstarten. Vink niet zomaar iets uit!
http://www.windowsstartup.com/isw2.exe
Vaak kan je dingen uitvinken (dat is bij mij zo) waar N/A achter staat.

als je hetgene uit hebt gevinkt, druk je op apply (linksboven)

en nog iets, pc langzaam opstarten kan ook door virusscanner komen, welke virusscanner heb je?

ik bedoel het in een andere vorm van traag opstarten dat het langer duurd dan bij andere andere komen gelijk bij windows xp laad scherm bij komt er eerst een corecell scherm en dan komt er nog een scan devices en dan komt ie pas naar windows maar ik gebruik avg

en malwarebyte scan is klaar
PHP:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.19
Database versie: 899
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

12:16:29 24-8-2008
mbam-log-8-24-2008 (12-16-29).txt

Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 46742
Verstreken tijd: 30 minute(s), 42 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:

owh zo, nee dan weet ik het niet ik verwijder wel ff al mijn posten, om misverstanden te voorkomen

superantispyware 11 threats gevonden ff verwijderen maar dat maar onder corecell met opstart staat msi en msi is volgens mij van me moederbord ik heb gelezen dat ze bij vista dat weg hebben gelaten zodat opstarten sneller gaat dus dat is het merk als beeld maar kan dat niet weg? en dat scan devices ook niet?

trouwens ik heb dat prog. gedownload startup inspector achter system34 staat n/a aleen ik weet niet wat dat is.
maar dat programma heb ik niet nodig want ik wil niet instellen welke programma's niet of wel moet meestarten
ik wil gewoon die corecell en die scan devices weg dat als ik de pc opstart dat die gelijk naar de windows xp scherm gaat om te laden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan