windows start niet meer normaal op

Status
Niet open voor verdere reacties.

noasummer

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
7
sinds een paar dagen kan ik mijn pc niet meer normaal opstarten. meteen na aanzetten krijg ik een zwart scherm waarop staat dat windows mogelijk niet kon starten blabla

ik kan vervolgens kiezen uit de volgende opties (ik hoop dat kenners dit herkennen ik heb het niet precies letterlijk overgenomen)

-veilige modus
-veilige modus met netwerkmogelijkheden
-veilige modus met .....
- laatste keer dat de pc nog werkte (als ik deze kies krijg ik vervolgens een zwart scherm en na een tijdje start de pc weer opnieuw op)
- windows normaal starten (krijg dan weer een zwart scherm en verder niks)

ik heb een keer geprobeerd systeem herstel uit te voeren en de pc te laten werken op een controle punt van wanneer hij het nog wel deed maar ook dit helpt niet.

weten jullie misschien hoe dit kan en wat ik moet doen?? ik zit nu in de veilige modus met netwerkmogelijkheden maar op deze manier kan ik natuurlijk niet blijven werken, veel dingen doen het in deze modus ook niet.
alvast bedankt!
 
ik kan mij maar 1 optie voorstellen, en dat is proberen met de cd-rom proberen je installatie te herstellen.
Voor meer uitleg zie

how to repair windows xp
 
probleem heb ik ook wel eens gehad, ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd... ( heb je toevallig iets nieuws/iets gewijzigd qua hardware ? )
 
Geplaatst door XXlerator
probleem heb ik ook wel eens gehad, ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd... ( heb je toevallig iets nieuws/iets gewijzigd qua hardware ? )

En daar heb ik geen moment aangedacht, maar is zeer zeker een optie:thumb:
Nieuwe hardware?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan