Hallo beste leden,
Mijn computer met windows XP start niet meer op en dus ik dacht dat er een opstart bestand kapot was of miste dus heb ik via de bios mn boot sort veranderd naar de CD drive zodat de Windows CD er in kan voor het herstel console, dat lukte, ik deed chckdsk /r en bij 50% stond er dat er waarschijnlijk een ernstig onherstelbare fout gedetecteerd is
ik probeerde CD C:\WINDOWS en er komt te staan dat het een ongeldig pad is dus probeerde ik het commando dir gewoon in C:\ toen stond er dat er een fout is opgetreden tijdens het opsommen van de mappen of zo iets. Is er enige manier om hem toch nog werkend te krijgen of wat heb probleem is waar misschien een oplossing voor is?
Alvast bedankt,
Danebat
Mijn computer met windows XP start niet meer op en dus ik dacht dat er een opstart bestand kapot was of miste dus heb ik via de bios mn boot sort veranderd naar de CD drive zodat de Windows CD er in kan voor het herstel console, dat lukte, ik deed chckdsk /r en bij 50% stond er dat er waarschijnlijk een ernstig onherstelbare fout gedetecteerd is

Alvast bedankt,
Danebat