Windows start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimpie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Hallo,

Gisteravond gewoon de pc uitgedaan (niks veranderd etc) wil ik um vanmorgen opstarten doet ie niks meer...hij slaat naar een paar seconden volledig uit.ook pakt hij de cd-rom van windows xp home niet.

ik ben nu zover dat ik steeds in dit scherm kom.
opstarten in
veilige modus
veilige modus met internetverbinding
windows normaal starten
enz>...

veilige modus etc wil hij ook niet, totaal niks noppes nada...na een paar seconden gaat hij weer opnieuw opstarten en kom weer in het zelfde scherm.

Ik heb al op het forum gekeken om oplossing maar ik kom er niet uit. Ik heb weining verstand van computers.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet

Hallo,

Gisteravond gewoon de pc uitgedaan (niks veranderd etc) wil ik um vanmorgen opstarten doet ie niks meer...hij slaat naar een paar seconden volledig uit.ook pakt hij de cd-rom van windows xp home niet.

ik ben nu zover dat ik steeds in dit scherm kom.
opstarten in
veilige modus
veilige modus met internetverbinding
windows normaal starten
enz>...

veilige modus etc wil hij ook niet, totaal niks noppes nada...na een paar seconden gaat hij weer opnieuw opstarten en kom weer in het zelfde scherm.

Ik heb al op het forum gekeken om oplossing maar ik kom er niet uit. Ik heb weining verstand van computers.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet

Hoi,

Ik heb dit ook gehad. wat ik had gedaan is de cd-rom erin gedaan en dan opnieuw opstarten. dit werkt niet zeg je.
wat daarvan het probleem is, is denk ik dat de CD-rom drive pas opstart als de harde schijf is opgestart. dit moet andersom. hij moet eerst de cd-rom starten en dan de harde schijf.

dit alles kan je instellen in de bios menu.

Groetjes Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan