oke ik zit nu op een hele oude pc met 64mb ram en 1gb geheugen dus het gaat nu heel traag.Gisteren stond de pc aan en de eleketriciteit viel uit.Als ik hem terug probeer op te starten dan komt er een zwart scherm met witte letters met 5 opties die ik kan kiezen met de pijltjestoetsen. Opstarten in veilige modus - veilige modus met opdrachtprompt - veilige modus...(weet ik niet meer juist) - de laatste instelling die goed werkte en normaal opstarten.
Ik heb ze alle 5 geprobeerd.Alles gaf hetzelfde probleem, de pc ging verder met opstarten (windows logo met daaronder die balk) op een moment stopt die balk komt er vliegensvlug een blauw scherm, ik kan geen enkel woord lezen want het gaat veel te snel. Dusja nu kan ik niets meer doen op die pc, vermits het ongeveer nieuwjaar is denk ik niet dat er veel winkel open zijn,nademiddag eens proberen te bellen maar help me a.u.b
Bedankt op voorhand.
Ik heb ze alle 5 geprobeerd.Alles gaf hetzelfde probleem, de pc ging verder met opstarten (windows logo met daaronder die balk) op een moment stopt die balk komt er vliegensvlug een blauw scherm, ik kan geen enkel woord lezen want het gaat veel te snel. Dusja nu kan ik niets meer doen op die pc, vermits het ongeveer nieuwjaar is denk ik niet dat er veel winkel open zijn,nademiddag eens proberen te bellen maar help me a.u.b
Bedankt op voorhand.