Windows start niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenvanD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb geprobeerd om mijn windows te repareren met de setup CD-ROM. Eigenlijk was ik op zoek naar een probleem maar het repareren vond ik ook wel best. Terwijl de setup bezig was herstarten mijn computer zich plotseling. Nu kom ik op geen enkele manier meer bij de setup. Ook als ik mijn computer nu gewoon laat opstarten, krijg ik na het Microsoft Windows XP Professional opstart scherm een zwart scherm te zien waar alleen maar mijn muis op zichtbaar is, deze kan ik ook bewegen.

Als er tijdens het opstarten staat, Press any button to boot from CD, druk ik meerdere malen op mijn toetsenbord maar er gebeurt niets. Het lijkt als of hij gewoon niet luisterd naar wat ik met mijn toetsenbord doe (ik heb zelf een draadloos bord, maar ik heb ook een toetsenbord met USB en PS-2 gebruikt) Ook heb ik in mijn BIOS veranderd dat hij alleen opstart met de CD-ROM en niet meer met de HDD. Dit werkte ook niet.

Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen. Alvast heel erg bedankt!

Jeroen van Dort
 
Nee nog niet. Ik was wel van plan om een schijf te formateren. Maar ik kom nu dus niet meer bij m'n setup
 
Ik zou even de bios resetten,batterij er even uit en de jumper kort verplaatsen en weer terug.

Greetz
 

Bijlagen

  • cmosclr500.jpeg
    cmosclr500.jpeg
    46,9 KB · Weergaven: 31
Ik heb alle jumpers die ik heb kunnen vinden even verplaatst en ook m'n BIOS weer op default gezet. Helaas nog steeds niks veranderd. Toch bedankt!
 
Biedt F8 tijdens het opstarten nog mogelijkheden?

Greetz
 
Nee helaas niet, heb het een paar keer geprobeerd. Maar ik ben na het 200 keer te proberen toch bij m'n setup te komen. Toch met een PS-2 toetsenbord (wat voorheen ook niet werkten). Toch bedank voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan