Windows start niet met Norton Goback.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Op mijn oude pc draait Norton Goback goed, ik gebruik het regelmatig ben er altijd blij mee geweest.
Dus ook op mijn nieuwe pc gezet, maar het lukt niet.
Op beide pc's staat dezelfde Windows XP Pro SP2.
Programma installeert, alles lijkt in orde, maar ergens tijdens het opstarten zie ik in een flits het blauwe scherm. De computer start dan opnieuw op en geeft een aantal opties
waarvan "de laatst werkende instellingen" resp. "normaal opstarten" niet tot resultaat leiden.
Schakel ik GoBack uit dan start Windows normaal op, volgt de melding GoBack
weer inschakelen en ik doe dit, dan is het weer foute boel.
Via conf. software voor de derde keer bedroefd afscheid moeten nemen van GoBack. :(

Waar zou dit nu aan kunnen liggen?
Op mijn oude pc zit AVG8 op de nieuwe koos ik voor Avast.
Als het even kan wil ik dit nog niet veranderen.
Bij installatie schakel ik Avast uit.

Is er overeenkomstige software dat ik zou kunnen proberen?

Op mijn oude pc draait Norton Goback goed, ik gebruik het regelmatig ben er altijd blij mee geweest.
Dus ook op mijn nieuwe pc gezet, maar het lukt niet.
Op beide pc's staat dezelfde Windows XP Pro SP2.
Programma installeert, alles lijkt in orde, maar ergens tijdens het opstarten zie ik in een flits het blauwe scherm. De computer start dan opnieuw op en geeft een aantal opties
waarvan "de laatst werkende instellingen" resp. "normaal opstarten" niet tot resultaat leiden.
Schakel ik GoBack uit dan start Windows normaal op, volgt de melding GoBack
weer inschakelen en ik doe dit, dan is het weer foute boel.
Via conf. software voor de derde keer bedroefd afscheid moeten nemen van GoBack. :(

Waar zou dit nu aan kunnen liggen?
Op mijn oude pc zit AVG8 op de nieuwe koos ik voor Avast.
Als het even kan wil ik dit nog niet veranderen.
Bij installatie schakel ik Avast uit.

Is er overeenkomstige software dat ik zou kunnen proberen?

Denk dat je met een bleu screen error te maken hebt. Probeer in veilige modus je drivers eens te updaten.
Of kijk anders even eens in dit forum, daar zijn mensen (of waren) met ongeveer hetzelfde probleem...

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=376180

Denk dat je met een bleu screen error te maken hebt. Probeer in veilige modus je drivers eens te updaten.
Of kijk anders even eens in dit forum, daar zijn mensen (of waren) met ongeveer hetzelfde probleem...

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=376180

Bedankt voor de reactie, zal eens kijken of er een nieuwere driver voor het moederbord is,
want de hardware heb ik nog niet geïnstalleerd.

Een normaal blue-screen staat, wat ik ervaarde, gewoon op je scherm met een verwijzing
waaraan het zou kunnen liggen?
Flits nu aan om gelijk weer te verdwijnen.
Kan ik dat stopzetten met scroll lock of break?

GoBack is een versie van 2004 misschien kan die de grotere schijven niet beheren.
Vorige PC hd 80 en 40, nu 2x 320.?

Ik heb de oorzaak net gevonden.
Norton Goback werkt niet met meerder CPU's.

Zoals ik vanmorgen tegen iemand zei, hoe moderner de computer hoe minder je er mee
kunt doen;).
Dit is het 2e probleem waar ik tegen aan loop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan