windows start niet op met nieuwe videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter hieu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hieu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
hallo,

ik heb een nieuwe videokaart namelijk ati radeon 9600 maar ik moest eerst me windows update naar servicepack 2, had ik dus gedaan en toen moest ik me pc rebooten en toen deed me videokaart het niet meer. en me windows wilt niet opstarten, hij blijft hangen bij het windowsscherm dat hij aan het laden is, je ziet zelfs geen balkje dat hij aan het laden is. Dan valt me beeldscherm uit en dan vervaagt me beeld helemaal. Me oude drivers zijn ook al verwijdert.:S ik heb al zoveel geprobeerd. Nu zit mijn oude videokaart erin anders kan ik niks doen:S.... weet iemand het probleem:S wrm mij windows niet opstart met me nieuwe videokaart

hieu

Probeer eens met je nieuwe videokaart op te starten in veilige modus. Als dit lukt dan is het een driverprobleem en dan heb je het licht aan het einde van de tunnel nog niet gezien.
Als hij opstarten ook zo blijft haperen is het de kaart zelf die defect, dus dan is het omruilen met die handel. Je kan ook altijd eens een BIOS update doen van je moederbord proberen

Probeer eens met je nieuwe videokaart op te starten in veilige modus. Als dit lukt dan is het een driverprobleem en dan heb je het licht aan het einde van de tunnel nog niet gezien.
Als hij opstarten ook zo blijft haperen is het de kaart zelf die defect, dus dan is het omruilen met die handel. Je kan ook altijd eens een BIOS update doen van je moederbord proberen

me videokaart is niet kapot, want in andere pc's doet hij het wel. en in veilige modus start hij ook niet op. En ik weet niet wat BIOS is en hoe ik het moe updaten?:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan