Windows Start niet op omdat harde schijf verdwenen is!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeviXD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2014
Hallo,

Ik heb een groot probleem als ik mijn computer opstart krijg ik de foutcode 0x000000f en zegt dat mijn harde schijf niet is aangesloten maar die is er wel maar de pc vind hem niet meer ik heb al vanalles geprobeert windows 7 instalatie enz. Ik heb enkel nog de recovery schijf die nu veranderd is naar schijf C en nog een schijf die heet Boot (X) kan iemand mij helpen zodat ik een schone instalatie kan maken van windows 7 dat mijn harde schijf terug komt :(

MVG

Hallo.

Dat klinkt verdacht. Ik zeg niet dat het dit is maar…………

Probeer een paar dingen. |

Opstarten in veilige modes.

werkt het niet. Start je computer op.

Druk tijdens het opstarten op f11 (tenzij anders aangegeven)

Ga met je pijltjes naar recovery.

Laat je computer een recovery uitvoeren (dit wist alles op je computer en herinstalleerd windows).

De computer wordt automatisch opnieuw opgestart, houd je adaptar de hele tijd in je computer zodat hij niet uitvalt.

Werkt dit ook niet: dan is waarschijnlijk je harde schijf kapot en moet je een nieuwe kopen, of met garantie een nieuwe krijgen.

Anders even terug naar een winkel.

Begin eerst maar eens de kabels van je hd naar je mobo te checken, vervang deze desnoods.
Lees als alles wel werkt de smart status van je hd eens uit met bijv. hdtune. Als daarin te zien is dat je data verlies hebt zijn de kabels de eerste verdachte in deze zaak.
Na vervangen van de kabel(s) nog steeds het probleem kan je twee kanten op. je controllers stuk op je mobo of idd je hd stuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan