windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbody1988

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
76
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn computer.
Ik was op het internet aan het surfen, opeens viel mijn computer uit en starte opnieuw op.
Maar hij start op totaan het welkom scherm van windows XP daarna start de pc zich weer opnieuw op, dit blijft maar zo doorgaan.
ik heb al geprobeert om de schijfcontrole helemaal af te laten lopen dit werkt niet.
wat ik ook geprobeert heb is de stekker er een minuut uit, zodat de stroom eraf is maar dit hielp ook niet.
nu wil ik dmv de windows cd een herstel doen, maar er komen Dos-codes in het beeld waar ik geen verstand van heb. C:\Windows> (moet er wat achter invoeren maar geen idee wat)

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groeten

sander
 
Beter eerst de foutmelding achterhalen.
Na het BIOS scherm direct en regelmatig F8 toets indrukken.
Dan verschijnt een keuzemenu.
Kies Laatst goed werkende configuratie en druk op Enter en dan nog een keer Enter
Kijk of je probleem dan voorbij is.

Tijs.
 
pc start niet op

hallo ik heb ook een probleem met opstarten.
na reset van mijn pc blijft de pc steeds opnieuw opstarten ik heb alles geprobeerd. veilige modus laats werkende versie enz..marr ik krijg hem niet normaal opgestart met opstarten geeft hij een blauw schermpje met mededelingen aan dat er een fout in het register is opgetreden,maar de rest kan ik niet lezen want dan verdwijnt het schermpje weer en start hij opnieuw op graag jullie hulp gewenst
eenhoorn
 
@ Harry Snor, dat ging in mijn geval niet werken ik kwam in heel windows niet meer. ik kreeg het welkomsscherm en daarna niets meer, starte de pc weer opnieuw op.

Maar ik heb het al opgelost, heb windows er opnieuw opgegooit nu draait me pc weer als een trein.

groeten

Sander.
 
Recovery met ERD

Hey ,

Ik heb mischien een oplossing voor je als je het nog niet hebt opgelost.

Als je beschikt over ERD Commander ( is programma van Microsoft ) , hiermee opstarten en dan een systeemherstel doen , dit werkt meestal.

Zou je niet over deze software beschikken kan je ook je hdd eruit halen , aan een andere pc hangen en dan chkdsk x: /r ( waarbij x: je schijf is )

Dit laten uitlopen en dan je hdd weer terug inbouwen , en kijken of het werkt.

Succes !
Greetz Thabomb ,:thumb:
 
Hoi !

Tja, als je niet van de XP-CD opstart gaat de reparatie-procedure ook niet lukken uiteraard !

Goed lezen is een kunst.......

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan