Windows start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo allemaal, mijn p.c. start niet meer op. Wanneer ik opstart blijft hij hangen bij een scherm ASRock (moederbord). Ik heb dit probleem sinds gisteren, volgens mij kan er geen sprake zijn van een virus want ik heb gisteren een scan gedaan en de p.c. laten checken met Malwarebytes. Beide gaven aan dat er geen problemen waren. Toen ik de p.c. uit wilde zetten kreeg ik de melding dat er updates werden geiinstalleerd. Hierna onstond het opstartprobleem.
Wie weet raad?

Eenvoedigweg je bios resetten zal de oplossing zijn.
Op je moederbord zit een knoopcelbatterij, (2032) die eruithalen, en 5 minuten zo laten.
Erin, biosinstellingen (tijd etc) aanpassen en met een beetje geluk gaat hij weer als vanouds.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie, ik heb voor de zekerheid nog even gekeken of de p.c. op wilde starten voor ik me aan het verwijderen van de batterij begon en wonder boven wonder doet hij het weer. Wat is wijsheid, is het verstandig om toch de batterij er uit te halen of moet ik een andere handeling verrichten om er voor te zorgen dat dit probleem zich niet meer voordoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan