Windows Start niet (Oplosing)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightnings

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
111
hallo,

Ik had deze fout: Waneer ik mijn inelkaar had gezet en xp erop had gezet werkt alles nog prima. Toen ik Mijn eerste Drivers eropzetten Veranderde de zaak. Mijn windows Xp Starte niet meer op. Ik zetten mijn computer aan en hij laade Blokje voor Blokje. Om je computer toch op te starten kwam ik er uiteindelijk achter dat je de voeding even uit moet doen.

Oplosing:

Nieuwe lan-Driver. Het duurde lang voordat ik wist dat het me lan was want zelf de winkel zij dat hij met internet kabel werkte( Logies Als je hem opstart waneer er geen kabel in zit....)

Ik heb een Asus M2A-MX In mijn Computer. Dit is een moederbord met een zogeheete: Lan-FireWall. Dit is een Fire Wall in het moederbord zelf. Door Superveel problemen is zit afgeschaft door Asus. Maar als je de nieuwste Download heb je weer een probleem. Deze werkt ook niet goed met de Fire Wall waardoor na een tijdje je internet verbinding steeds uit valt en je moet rebooten. Als je dit Probleem ook hebt. Dan hoop ik dat je het zo kunt oplossen. De driver die prima werkt voor mijn moederbord (M2A-MX) is
Version 2.3.7.8&2.4.7.7

Ik hoop dat ik mensen heb kunnen helpen door dit op het forum te zetten. Als er nog vragen zijn kun je het gewoonposten :)

Met Vriendelijke Groet,
Kris de Weerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan