windows start niet volledig op

Status
Niet open voor verdere reacties.

slapnuts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
HAllo
gisteren m'n windows afgesloten zaols het hoord maar vandaag als ik opstart krijg ik enkel achtergrond te zien en als ik dan ctrl alt del doe en dan nieuwe taak explorer.exe gebeurd er niets als ik in veilige modus opstart kirjg ik wel alles te zien heb dan daar extra gedaan op c: controleren op fouten en vind niks wat kan ik hier aan doen zodat k niet opnieuw hoef te formateren want is juist vorige week nog gedaan !!!!

Start op in Veilige modus.
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Maak Regedit maximaal groot.
Ga naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Kijk wat er staat bij Userinit in het rechter deelvenster.
Daar hoort te staan: C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
{Let op de komma (,) die aan het einde van de regel staat, die hoort erbij].
[Natuurlijk kan C:\WINDOWS bij jou een andere map zijn, als je niet op C:\WINDOWS je XP hebt geïnstalleerd].

Staat dit anders dan aangegeven, pas het dan even aan naar de juiste informatie.

Natuurlijk kun je ook in Veilige modus met Systeemherstel een eerdere status herstellen van voordat het probleem optrad:
Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Start op in Veilige modus.
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Maak Regedit maximaal groot.
Ga naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Kijk wat er staat bij Userinit in het rechter deelvenster.
Daar hoort te staan: C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
{Let op de komma (,) die aan het einde van de regel staat, die hoort erbij].
[Natuurlijk kan C:\WINDOWS bij jou een andere map zijn, als je niet op C:\WINDOWS je XP hebt geïnstalleerd].

Staat dit anders dan aangegeven, pas het dan even aan naar de juiste informatie.

Natuurlijk kun je ook in Veilige modus met Systeemherstel een eerdere status herstellen van voordat het probleem optrad:
Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe

Succes,

Tijs.

heb dit geprobeerd en dit helpt niet krijg dan eens m'n desktop te zien maar blijft hangen kan dan ook niets doen en heb ook die scripts geprobeerd en helpt oook niet ga nu eens proberen met sys herstel voor nen anderen datum

zelfs als ik systeem herstel doe gaat het nog niet :s pffff
nu eens proberen met een bootfix

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan