windows start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

J v Hamburg

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2003
Hallo
Wat er fout gegaan is weet ik niet maar de computer ging uit en begon opnieuw op te starten maar dat lukt niet meer .
Het is zo hij start op zwarte schermen met informatie moet daarna automatisch windows xp opstarten in een flits zie dan een blauw scherm maar kan het niet lezen zo snel gaat het ook niet te stoppen met de breaktoets en dat gaat hij weer opnieuw opstarten dat blijft die dan doen.
De orginele schijf er daar van opstarten met repareren dan krijg ik een zwart scherm met diverse woorden bv attib format enzovoort maar ik weet niet te kiezen wat ik moet doen.
graag info Ja
Ps opnieuw installeren is niet erg maar ik ben dan de opgeslagen emails kwijt in microsoft outlook en dat heb ik liever niet.

Laatst bewerkt:
Het is zo hij start op zwarte schermen met informatie
Zie je niet een aantal regels met witte letters, waaronder de mogelijkheid om op te starten met de laatst bekende werkende configuratie? Probeer dat eens.
Heb je in dat scherm ook al gekozen voor de veilige modus? Hoe ging dat?

windows xp start niet

bedankt voor je reactie in veilige mode doet hij hetzelfde het is opstarten in een flits blauw scherm met witte letters maar niet te lezen zo snel gaat dat en dan weer opnieuw starten.
jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan