windows start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickko

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
24
Hallo allemaal,

Ik was bezig microsoft 8 op mijn computer te zetten. Hij moest opnieuw opstarten. Je zag het windows 8 logo. Je zag het laden toen werdt het beeld zwart en toen beetje blauw zwart. De muis zie je nog wel. Ik heb een hp pavillion m7000 computer. Hij draait op xp en ik heb geen herstelschijf.hoe krijg ik hem weer aan de praat? ALLE BESTANDEN MOGEN ER GEWOON AF! Ik heb geprobeerd om met ander besturingssysteem te openen. Je hebt dan een administratieww nodig, maar die heb ik niet Kan iemand mij alsjeblieft helpen dat ding weer normaal te krijgen!!!
 
als je windows 8 opnieuw instaleert, formateerd de schijf dan en instaleer het opnieuw.

als het scherm weer blauw zwart word laat het dan een poos zo staan, het kan soms vrij lang duren
 
Ik laat hem al 5 dagen doorinstalleren alleen hij doet meer dan niks. En ik kan het niet formateren omdat ik niet bij de desktop kan
 
Hoi,

Dan kan je er wel vanuit gaan dat er iets niet klopt;) daarom even de vraag win 8 legaal en is de pc wel geschikt voor win 8. En als het om deze gaat heb ik over het laatste me twijfels
 
Laatst bewerkt:
Beste nickko, ik heb je vraag verplaatst naar de Windows 8 sectie omdat het ook een W8 vraag betreft. Hier maak je meer kans op een passend antwoord :thumb:
 
Hoi,

Dan kan je er wel vanuit gaan dat er iets niet klopt;) daarom even de vraag win 8 legaal en is de pc wel geschikt voor win 8. En als het om deze gaat heb ik over het laatste me twijfels

moet net kunnen, windows 8.1 krijg ik nog op een p3.
met deze hardware zou traag moeten zijn, niet algeheel niet werkende
 
hi Headlight, ik heb hetzelfde probleem . heb de laptop overgekocht, dus ik denk dat de vorige eigenaar een illegale windows op had staan. bij een recente update die ik deed ging het fout. ik wist zelf niet dat het om een illegale versie betrof , anders had ik de update niet zomaar gedaan . wat nu?
 
of een ander illegaaltje erop zetten (wat ik niet aanraad)
of een legale windows erop zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan