Windows start nietmeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmetjuh0

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Ik was vanmiddag een het computeren toen mijn pc ineens zichzelf opnieuw opstarte. Hij bleef toen alsmaar opnieuw opstarten en kwam nieteens aan het opstarten van windows zelf toe. Toen ik mijn pc uit had gezet en opnieuw aanzette kreeg ik het scherm met het keuzemenu hoe ik wil opstarten. Normaal opstarten, opstarten in veilige modus etc. Als ik een van die keuzes gebruik start hij opnieuw op en krijg ik hetzelfde scherm weer opnieuw. Er is geen enkele mogelijkheid om in windows te komen. Als ik in veilige modus opstart start hij opnieuw op nadat er iets met SPDT.sys stond.

Ook heb ik geprobeert een windows cd op te starten maar hierbij kreeg ik een error. Er is een probleem gevonden en windows is afgesloten om schade aan de pc te voorkomen.

Verder kan ik zo snel niet bedenken wat er mis kan zijn.

Weet iemand wat het probleem is en wat een eventuele oplossing kan zijn?

Ik lees op internet heel veel berichten wat de oorzaak waarschijnlijk is, maar geen enkele andere oplossing dan een format en volledig nieuwe installatie.

Misschien dat iemand anders een betere oplossing weet hier

Ik heb ook niks gevonden dus dacht probeer het hier eens. Maar het rare is ik kan hem niet via de windows cd Formateren dan krijg ik die error.

Staat de bootvolgorde in de bios goed, dus de cdrom als eerste?

Ja hij start ook normaal op vanaf de cd rom maar nadat ene blauwe scherm waarbij hij alles laadt van de cd krijg ik die foutmelding.

Ik heb het probleem nogsteeds niet gevonden misschien is er iets kapot aan mijn moederbord? Ik heb vanochtend een andere hardeschijf aangekoppeld maar daar kreeg ik dezelfde foutmelding op toen ik windows wou gaan installeren. Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om verdere schade aan het systeem te voorkomen. En daarna nog een heel verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan