windows start opnieuw op uit zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
1
Hallo,

Ik zal de situatie hier zo zorgvuldig mogelijk schetsen en dan hoop ik dat iemand mij kan helpen.

Ik was bezig streaming een filmpje te kijken en tergelijkertijd was ik bezig met het downloaden van een patch voor een spelletje. Dit ging allemaal niet zo heel lekker, dus ik dacht ik reboot mn pc even. Gewoon netjes gedaan, via afsluiten. Toen windows opende kreeg ik een melding na ong. een minuut of 2 van mn firewall of hij iets mocht toestaan of niet. Maar ik kreeg niet de kans om ergens op te klikken, want mn pc rebootte uitzichzelf.
Na dat nog 3 keer geprobeerd te hebben en 3 keer hetzelfde mee te maken, wilde ik hem in de safe mode opstarten, toen kreeg ik het zelfde. Opgestart in nog een aantal modussen waarvan er 1 het deed(kan niet meer precies herinneren welke) windows startte op in de safe mode en kreeg de optie om mijn systeem te herstellen, dit heb ik gedaan, maar als ik op next klik gebeurd er verder niets. Ik heb hem ook opgestart met het verzoek niet opnieuw op te starten na een foutmelding of iets dergelijks, dan krijg ik een foutmelding (0x0000008E, 0x0000005, 0xF572BACD, 0xEC50680C, 0x00000000) deze foutmelding kan ik alleen nergens terug vinden. Ik hoop dat het probleem op te lossen is zonder opnieuw te installeren en dat iemand mij zou kunnen helpen.

alvast harstikke bedankt

Carina
 
Fout ''0x0000008E'' is een melding doordat er een virus je computer heeft besmet,
Probeer met een boot cd je pc te scannen op virussen.
Eventjes in je BIOS instellen om te booten vanaf je cd-rom.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan