windows stopt en start weer op.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Windows start op en na ongeveer 30 sec. slaat hij vanzelf af en start weer op. Dit blijft zich herhalen.
Opmerking:
-nieuwe voeding
-CPU temp volgens bios 40 graden.
-Blijft in veilige modus WEL aan staan.........:confused:
wie kent dit probleem.??

Ja, ik ken het probleem, heb het sinds ik op de Helpmij actief ben al vaker gezien.

Wow, ik reageer 3 minuten nadat je je vraag stelt en je bent al offline......................

Misschien is het handig voor allen die jou willen helpen dat je meer informatie verstrekt?
Zoals je de vraag nu stelt, klinkt deze ongeveer als : “Mijn auto doet ’t niet meer, wat zou er aan de hand kunnen zijn”?

Wat we graag willen lezen alvorens zinnige antwoorden te kunnen geven, is o.a.
Wát is er recentelijk hardwarematig -en / of softwarematig aan je systeem veranderd?
Heb je “twijfelachtige” sites bezocht -en / of dingen gedownload?
Wát “zegt” apparaatbeheer (in de veilige modus) over je systeemcomponenten?

Laatst bewerkt:
Er zijn de laatste tijd geen programma's toegevoegd en er is hardwarematig ook niets veranderd. Onder veiligemodus zijn inmiddels alle programma's verwijderd en is het systeem 2 keer gescand op virrussenen/of spyware.
Bij systeemcomponenten rapport is alleen aangegeven dat een raid controller niet goed funtioneerd. ( maar dat heeft hij nooit gedaan...)
Bij systeemwerkset/logboeken/systeem alleen FOUT meldding DCOM gebeurtenis 10005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan