Windows systeem fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdnick

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Ik krijg heeltijd als ik pc game( battelfield 2(download) of sims 2(officeel met cd)) opstart of een ander net iets zwaader programma dat de pc zich zelf op nieuw opstart en daar in beeld komt hersteld van een erngiste systeemfout

wat is er fout en hoe kan ik het oplossen?

Hallo, Sorry maar ik snap helemaal niet wat je probleem nou is, zou je wat uitgebreider en meer informatie kunnen geven?\

nou dat de computer heeltijd uit valt, als ik een programma wil opstarten. er komt dan een zwart scherm te voor schijn en de computer start zich overnieuw op als het opnieuw opgestart is. dan geeft het een foutmelding met de tekst: hersteld van een ergistige systeemfout.

Weet je nog waneer het begon met deze fouten?
Heb je mischien wat geinstalleerd?
Heb je mischien je Drivers geupdate? het kan zijn dat daar wat mee is en dat daarom windows crasht

dit is eigelijk begonnen nadat we er nieuw windows hebben opgezet alles geupdate..

toen heb ik snachts een film gedownload en die wou ik s'ochtends openen en toen deed die het voor het eerst. daarna is het alleen maar zo. heb er al een virus scanner over de computer heen laten lopen. geeft nix aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan