windows system fout!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter sammi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sammi

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
hoi,

nadat ik mijn laptop heb geformatteerd,kan ik niet meer draadloos op internet.
De volgende melding komt er te voorschijn: WINDOWS SYSTEM FOUT er bestaat een identieke naam op het netwerk.
Ik heb een Sweex wireless router en een Belkin notebook card en ben op een gewone pc plus dus mijn laptop waar ik dus draadloos mee wil internetten.Het rare is dat voor die tijd alles wel goed deed.
Trouwens ik heb wel een goede verbinding,maar kan alleen niet op internet.Bekabeld doet alles wel goed! Wat vergeet ik te doen? Alvast bedankt

Gr,
S:confused: Sammi

De naam van je laptop kent hij al in het netwerk, en hij weet niet dat dit de zelfde is.

Dus andere naam en het draait. Of deze eerst verwijderen, het zaakje opnieuw starten en dan kan je weer wel de zelfde naam opgeven.

Hoi Eric,

bedankt voor je snelle reactie op dit tijdstip!
Moet ik op mijn laptop een andere cc naam ingeven of op de gewone pc?Ik dacht dat je dan niet op internet kon met een ander cc naam.
Gr,
S:confused: Sammi

laptop wil je dus verbinden met een @home verbinding.
zit er een router tussen ??
zetr dan eens een B in plaats van een A aan het einde van dat cc nummer.

Hoi,

ja ik heb een draadloos router met 4 poorten.Morgen(vanmiddag) probeer ik een ander letter aan de laptop te geven.

Gr,Sammi

ik heb inmiddels alles geprobeert maar kan nog steeds niet op internet.
Ik heb trouwens een hele goede verbinding,maar kan geen pagina's openen.
Firewall staat ook uit. Help Help.

Gr,
sammi:(

Help

Wat bedoel je met:

Heb hele goede verbinding. maar kan geen pagina's openen

Dan heb je toch geen verbinding, of bedoel in je eigen netwerk.:o

windows

Sorry jongens, ben even een paar maanden op zee geweest.Inmiddels is mijn probleem opgelost! bedankt voor jullie reacties.Het lag aan mijn netwerkkaart.een nieuwe erin en alles was weer goed!:thumb:

groetjes Sammi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan