Windows kan niet worden gestart
omdat het volgende bestand is
beschadigd of niet kan worden
gevonden:\Windows\system32\config\system'
U kunt proberen om dit bestand te
repareren door Windows Setup te starten
vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies 'R'in het eerste scherm om de reparatiebestanden te starten.
=> heb deze fout dus dagelijks, en wanneer ik het oplos komt het telkens terug. Wat heb ik al geprobeerd:
1. Met de windows recovery console een oudere versie van de system registry hive teruggezet. Dit lost telkens de foutmelding op,
maar na een paar uur is de fout er trug.
2. Volledig nieuwe HD gekocht + windows erop. => zelfde probleem, dus mijn vorige HD was niet kapot.
3. Memtest ganse nacht laten lopen => O errors
4. Vanmorgen was ik voor de zoveelste keer mijn windows aan het updaten (na mijn vorige full reinstalls) toen ik moest reboten.
Na reboot terug dezelfde fout.
Ik zou dus gaan denken dat iets hardwarematigs dit probleem veroorzaakt; maar wat?? Iemand hier ervaring mee?
omdat het volgende bestand is
beschadigd of niet kan worden
gevonden:\Windows\system32\config\system'
U kunt proberen om dit bestand te
repareren door Windows Setup te starten
vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden.
Kies 'R'in het eerste scherm om de reparatiebestanden te starten.
=> heb deze fout dus dagelijks, en wanneer ik het oplos komt het telkens terug. Wat heb ik al geprobeerd:
1. Met de windows recovery console een oudere versie van de system registry hive teruggezet. Dit lost telkens de foutmelding op,
maar na een paar uur is de fout er trug.
2. Volledig nieuwe HD gekocht + windows erop. => zelfde probleem, dus mijn vorige HD was niet kapot.
3. Memtest ganse nacht laten lopen => O errors
4. Vanmorgen was ik voor de zoveelste keer mijn windows aan het updaten (na mijn vorige full reinstalls) toen ik moest reboten.
Na reboot terug dezelfde fout.
Ik zou dus gaan denken dat iets hardwarematigs dit probleem veroorzaakt; maar wat?? Iemand hier ervaring mee?