\windows\system32\config\system

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelkees

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Beste mensen,
ineens doet mijn 8 jaar (!) oude Dell laptop het niet meer, gezocht naar de installatie cd maar .... niet te vinden, kan iemand mij misschien een advies geven
groetjes Kees

Bijlagen

• BILD1512.jpg
    BILD1512.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 63
Probeer eens een cd met dezelfde versie van windows te lenen van een kennis en gebruik die.
In geval van een nieuwe installatie je eigen licentie gebruiken.
Bij reparatie meld je weer, helpen we verder.

Bij reparatie meld je weer, helpen we verder.

Hi coenraad,

zo geschreven zo gedaan, en toen kreeg ik het scherm zoals in de bijlage, gebeld maar men kan niet verder helpen, bij stap 3 staat geen installatie-id, dus hier houdt het op
hoe nu verder??

groetjes Kees

Bijlagen

• BILD1514.jpg
    BILD1514.jpg
    106,1 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
In eerste instantie had je de eerste reparatie (R) moeten gebruiken zoals op je eerste scherm afbeelding kwam.
Dan voer je enkele commando's uit die er wel raad mee hadden geweten.
Maar goed, je hebt het anders gedaan.
Heb je wel precies de juiste versie gebruikt ?
Ik weet dat ze (indien je ze telefonisch benaderd ) ze je terugverwijzen naar de leverancier.
Maar dat schiet ook niet echt op.
Een tip die echt legaal is ( in de veronderstelling dat je een legale versie hebt, anders werkt het niet) bel s'avonds na 22.00 uur, dan krijg je een persoon (helpdesk in India) aan de lijn die er echt niet moeilijk over doet.
Moet je wel Engels kunnen verstaan.;)

R

Hi coenraad,

ik had inderdaad meerdere opties oa reparatie (R) echter dat liep ook mis, daarna de optie XP installeren gebruikt, de (koop)versie van de kennis was ook de home edition idem als die van de laptop, dank voor je advies, kan in ieder geval de gegevens redden door een net gebrande bootable linux cd

met vriendelijke groeten Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan