windows t op netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Heb nieuw netbook gekocht Samsung NP-NC10-KB02NL .Hierop is standaard windows xp geinstalleerd.Ik wil hierop ook windows 7 draaien. Dit is mogelijk, maar wat is de beste manier om dit te doen. via Externe harde schijf of externe dvd speler. Is het mogelijk om xp te upgraden of kan ik vanuit windows xp d.m.v. de setup in de dvd speler windows 7 installeren, dus 2 besturingssystemen gebruiken ( er zijn 2 partities aanwezig )

Het beste via een externe DVD speler, maar daarvoor heb je wel de CD/DVD nodig,
Maar is windows 7 niet wat te zwaar voor een netbook:confused:
Ik geloof namelijk dat je meer hebt aan XP professional als Windows 7 starter

Ik heb geen USB stick van 4gb en ik wil windows 7 eigenlijk vanaf een externe usb cd/dvd speler instaleren. Dit moet dan toch ook kunnen??

Het lukt met een externe drive. Alleen welke versie ga je installeren? Ik hoop namelijk dat je starter of home premium installeerd. Ik heb dit namelijk ook gedaan maar dan met ultimate. Dat is bleuscreen verzekerd. Een intel atom processor heeft namelijk per core maar 800 mhz.

Greetzz,
Timo

Het lukt met een externe drive. Alleen welke versie ga je installeren? Ik hoop namelijk dat je starter of home premium installeerd. Ik heb dit namelijk ook gedaan maar dan met ultimate. Dat is bleuscreen verzekerd. Een intel atom processor heeft namelijk per core maar 800 mhz.

Greetzz,
Timo

Geen Starter edition, dat is echt helemaal niks.
Gewoon Home Premium nemen!

ik heb alle versies van Windows 7 !! Ga de ultimate instaleren want dat is de krachtigste en beste dacht ik zo.Zou ik die ook op een externe harde schijf kunnen copieeren en dan via usb aansluiten op het netbook en de setup in XP draaien vanaf die harde schijf

ik heb alle versies van Windows 7 !! Ga de ultimate instaleren want dat is de krachtigste en beste dacht ik zo.Zou ik die ook op een externe harde schijf kunnen copieeren en dan via usb aansluiten op het netbook en de setup in XP draaien vanaf die harde schijf

Lees eerst nou eens wat er gezegd wordt.....

Ik heb ook al een link gegeven hoe je moet installeren vanaf een externe usb disk

Lees eerst nou eens wat er gezegd wordt.....

Ik heb ook al een link gegeven hoe je moet installeren vanaf een externe usb disk

Ja lees nou eens. Ik heb daar geschreven dat je geen ultimate moet nemen!. Pak gewoon home premium. Anders blijf hij je crashen.

Greetzz,
Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan