windows taakbeheeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
Berichten
269
goedemiddag,

ik heb een vraagje over windows taakbeheer,als ik windows taakbeheer open
en bij processen dan springt hij naar cpu 2,sluit ik hem weer en open dan springt hij weer van een hoog cpu naar cpu 2.
Is dit normaal of draait er iets zo gauw ik taakbeheer uitzet?
 
Misschien een beetje een rare vraag, maar hoe kun je de snelheid van je CPU zien als je taakbeheerd uitzet?

En.. wat versta je onder een hoog CPU? 10 of 50 of 80?....
 
je bedoelt waarschijnlijk dat je een dualcore heb en dat als hij aan de 99 zit hij verdergaat met CPU 2 of te wel de andere helft van je core. waar lijd je uit op dat hij hoog is?

en bij processen wat geeft hij weer bij niet actieve systeemprocessen?

heb je voor jouw gevoel alle processen uit staan van players enzo. dan zou dat bovengenoemde op boven de 95 moeten staan. de niet-actieve processen kun je namelijk aftrekken van 100 om te kunnen zien hoeveel hij gebruikt.het staat ook onderin bij cpu-gebruik. maar dit is een soort van controlle. staat dit gewoon lekker hoog niks aan het handje. maar is hij bij een ander proces erg hoog dan kan het zijn dat je ergens druk mee bezig ben of het gaat om een virus.
 
het verbruik is niet te hoog.mijn vraag is als ik windows taakbeheer activeer dan zie ik in een flits cpu op ca 70 staan n dan springt deze naar 2(dit gaat heel vlug)is dit altijd zo als je hem aan zet?
 
Ik denk dat taakbeheer met opstarten even piekt in het cpu gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan