windows taakbeheer gegevens uitwissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-devil

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
hoi,

Ik heb hier een laptop met WinXp die morgen verkocht wordt :) , ik dacht ik haal even mijn gegevens eruit, ik ben de Hd al gaan formateren en opnieuw WinXp erop geet maar stom als ik ben heb ik bij gebruikersnaam mijn naam nog ingevuld daar :eek: ...... dus ik dacht mijn gebruikersnaam veranderen via configuratie scherm en dan op accounts wijzigen klikken en me naam daar veranderd in >administrator< maar als ik dan in windows taakbeheer kom en klik op het tabblad >processen< dan staat er bij gebruikersnaam nog steeds mijn naam en ik zou dat graag ook willen veranderen in de naam administrator.
Dan zijn echt alle gegevens van mij verdwenen uit de pc.
Zou dat kunnen?
alvast bedankt dan.

groeten mij.

Nou je naam komt op nog wel veel meer plekken voor, tijden het instaleren vul jij je naam in waarschijnlijk en die gegevens plaats de XP versie op meerdere plaatsen, ook in het register en dat wordt nou net het probleem omte verwijderen, als je dit allemaal weg doet zou je nog wel eens problemen kunnen krijgen met opstarten.
Je kunt beter met het instaleren geen namen invullen of alles een puntje neer zetten.
Waar geef je hem niet ene copie mee van de cd en zeg je hem of haar dat Windows nog wel geinstaleerd moet worden?

Je kunt proberen om in het register de namen te verwijderen.

Ga naar start, uitvoeren, type daar regedit in. Klik dan op bewerken en op zoeken. Type daar de naam in zoals hij staat in taakbeheer. Deze naam komt als het goed is 2x voor (bij mij wel) bij user name en logon user name.

Verander daar de naam in de naam van de persoon aan wie je hem verkoopt.

hoop dat het lukt
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan