Windows Taakbeheer - Processen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edjee

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Berichten
24
Hallo,

Als ik mijn windows taakbeheer opstart zijn er ontettend veel (onnodige?) programma's die aan staan. Dit neemt vrij veel geheugen in denk ik. Zijn er ook onnodige programma's die ik kan stoppen?

Heb er ook ff een screen van gemaakt.
6

30vf144.png


Hoop dat u hier iets mee kunt.
Bedankt!

Groet,

Edwin
 
Als je weet dat mijn virusscanner slechts max. 10.000 Kb wegslobbert (met 3 applicaties resident) dan weet je dat wanneer je naar jouw scannerverbruik kijkt, dat je 5x zoveel gebruikt dan mijn scanner en da's best wel schokkend. Chrome is ook wel een leuke he?
 
Laatst bewerkt:
Als je weet dat mijn virusscanner slechts max. 10.000 Kb wegslobbert (met 3 applicaties resident) dan weet je dat wanneer je naar jouw scannerverbruik kijkt, dat je 5x zoveel gebruikt dan mijn scanner en da's best wel schokkend. Chrome is ook wel een leuke he?

Aller eerst bedankt voor uw antoowrd.
Maar dat is idd wel schokkend denk ik. Ik ben hier een leek in, maar wat voor virusscanner gebruikt u dan?
 
Zie de onderste rode pijl (alle pijlen wijzen naar onderdelen van mijn scanner, maar onderin lees je de naam. vóór de letter ZLH)
 

Bijlagen

  • Presentatie2.jpg
    Presentatie2.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 68
Zie de onderste rode pijl (alle pijlen wijzen naar onderdelen van mijn scanner, maar onderin lees je de naam. vóór de letter ZLH)

Hartstikke bedankt.
Ik ben nu op die site van Norman. Maar wat moet ik precies installeren?
Deze opties zijn er:
Download installer for Norman Security Suite
Download installer for Norman Antivirus & Antispyware
Download installer for Norman Personal Firewall
Download installer for Norman Parental Control
Download installer for Norman Virus Control single user (for Windows 95/98/Me/NT and Linux)
Download installer for Norman Ad-Aware Plus
Download installer for Norman Ad-Aware PRO
Download obsolete products (still supported)
 
1e of 2e
Norman heeft sinds 2009 een ander prijsbeleid. Tot 2009 gold : 1 licentie voor 1 pc voor 3 jaren kost 60 euro (eenvoudigste licentie).
Nu hebben ze als beleid : 1 licentie die je op 3 pc's mag installeren kost 99 euro voor 3 jaar. (eenvoudigste licentie)
Als je dus met 2 anderen die licentie deelt ben je voor 33 euro voor 3 jaar, oftewel 11 euro per persoon per jaar klaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan