Windows tergend sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben2man

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Jongens ik weet niet wat het is.. maar sinds ik een paar wallpapers en albums downloade waarvan alle inhoud alleen maar uit JPEG/LEESMIJ/MP3/FLAC bestaat loopt mn computer incl. internet zeer traag en crasht soms..
doet me vermoeden dat ik iemand anders loop te hosten op me pc a.k.a. een hacker
maargoed t kan ook zijn dat het uit een hele andere hoek komt dus daarom vraag ik jullie of jullie iets gevaarlijks herkennen uit mijn Taakbeheer-lijst:
Taakbeheerlijst.jpg

Wie weet wat ik kan doen?? goede software die me kan helpen??

Laatst bewerkt:
sodeknetter,
nou als ik defragmenteer staan er nog niet zoveel programmas aan.

jij hebt zoveel programmas op de achtergrond draaien, en die meeopstarten dat ik het niet gek vind dat je pc langzaam is.

ik zie geen enkel vreemd proces erbij staan.

je kan een virusscannetje doen voor de zekerheid
op de helpmij site staat veel info over hoe en wat

succes.

wacht ik dacht al dat je dat zou zeggen!
hier heb je de 'schone' screen:
Taakbeheerlijst.jpg

en ik heb verstand van pc's etc. dus je kan wel technisch zijn met de uitleg
virusscans die zien natuurlijk weer niks..
dus ben van plan te formateren als het echt niks word.. maar dat wil ik liever voorkomen omdat dat zoooveel tijd en ellende kost..

ten eerste is het een gegeven dat windows vista/xp van zichzelf slomer wordt naarmate de tijd vordert, maar uitzonderlijk sloom is natuurlijk geen probleem van vista.

heb je met andere computers binnen je netwerk een speedtestje gedaan?
om te kijken of jouw theorie van die zogenaamde host klopt.

welke virusscan heb je gedaan?

virusscan met NOD32 en AVG_FREE en SpySweeper erdoorheen gejaagt (ik weet het dat is geen antivirus) enne.. RegClear

het is verholpen
gewoon een hoop verwijderd en gedefragmenteerd
doet wonderen
ja ik vroeg me af hoe je zo'n speedtest deed

Jpg

Hoeveel afbeeldingen, JPG, JPEG, GIF's en Ping staan er op jou pc. Toen ik laatst mijn laptop checkte op foto's, dacht ik ook dat ik maar een paar honderden afbeeldingen heb. Er stonden maar liefst 6 gig aan foto's op mijn laptop. Ik heb alle foto's op een geheugenkaart gezet. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan