windows toets werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Berichten
2.172
beste ...

ik heb vandaag windows 8 pro geinstalleerd (upgrade gekocht, maar deze kan je ook kaal installeren, dit heb ik gedaan (dus een fresh install)).
werkt allemaal prima, maar ik loop tegen 1 probleem aan: mijn startknop werkt niet. omdat ik veel gebruik maak van hotkeys, en het gebruik hiervan in windows 8 erg handig is, is de windows toets van redelijk belang.

ik heb een g510 toetsenbord (drivers zijn geinstalleerd, windows knop werkte zowel voor als na de driver installatie niet). wanneer ik de toets indruk gebeurt er niks.

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan fixen?

alvast bedankt voor de moeite!
 
haha ik vond die exact zelfde pagina toevallig ook zojuist. dat was inderdaad het probleem. die knop werkte bij mij op windows7 alleen bij games, maar bij windows 8 doet hij kennelijk wel wat hij moet doen.

bedankt :D, kan ik eindelijk mijn nieuwe windows fatsoenlijk gebruiken.
 
oh, nog een vraagje waar je misschien een antwoord op hebt (eerst even hier proberen voordat ik weer een topic voor niks maak):

ik heb per ongeluk mijn skype contacten aan mijn normale contacten (people/personen) toegevoegd. redelijk vervelend aangezien ik mijn prive en skype contacten graag gescheiden houdt. ik kan bij people (waar nu dus ook mijn skype contacten tussen staan) rechtsboven alle accounts zien waarmee ik verbonden ben (windows live en skype in dit geval), maar er is nergens een optie om mijn skype contacten te verwijderen. ik heb zelfs geprobeerd skype zelf te verwijderen, maar de contacten blijven gewoon bestaan.

enig idee hoe ik mijn skype contacten wegkrijg uit mijn people/personen tile?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan