Windows twee keer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijnpsv

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
M,n vader heeft windows vista gekocht alleen heb een vraagje.. als hij hem al geinstalleerd heeft kan ik hem dan op m,n eigen computer installeren (zonder problemen te krijgen)??

Thnx

M,n vader heeft windows vista gekocht alleen heb een vraagje.. als hij hem al geinstalleerd heeft kan ik hem dan op m,n eigen computer installeren (zonder problemen te krijgen)??

Thnx

ja dat kan wel maar je kunt dus niet registreren en krijg ook geen updates van beveiliging drivers etc etc

en daarna is het over zoals harry snor al zegt

Laatst bewerkt:
Hallo !

Tja, installeren kan altijd, maar activeren zal niet gaan !

Als je installeert zonder key in te vullen kun je er 30 dagen van genieten, evt. te verlengen met 2 x 30 dagen.

Dan is de pret over, je kunt nog max. 1 uur internetten, de Aero-glas valt weg etc. etc.

Greetz,

Harry.

Ja maar ik heb de keycode gewoon.. als ik die gewoon intik.. dan is er toch niets aan de hand of komen ze daar achter?

gr

Ja maar ik heb de keycode gewoon.. als ik die gewoon intik.. dan is er toch niets aan de hand of komen ze daar achter?

gr

als jou vader die keycode al gebruikt heeft dan lukt het jou niet om die code ook te activeren

ze zijn niet dom bij microsoft

Maar word die geregistreerd bij aankoop of bij installatie, want hoe kunnen ze dat weten bij installatie als je nog geen verbinding hebt met het internet:confused:

Maar word die geregistreerd bij aankoop of bij installatie, want hoe kunnen ze dat weten bij installatie als je nog geen verbinding hebt met het internet:confused:

bij installatie

en als je geen internet hebt krijg je dus ook geen updates e.d

Hoi !

@merijnpsv: Je kunt zelf toch ook wel begrijpen dat Microsoft niet achterlijk is !

Inderdaad, zolang je niet op internet komt kan alles, maar dan kun je ook niet activeren ! Dus........

Greetz,

Harry.

als je hem installeert en dan internet op zet gaat t toch wel dan kunnen ze het toch nooit controleren, ik heb namelijk nou ook een geleende windows en die doet het al 2 maandennn?

Misschien doet ie het wel al 2 maanden, maar krijg je ook updates?
Maak je ook gebruik van Windows Update etc?

nee maar dat hoef ik ook niet persee, ik wil eigenlijk gewoon windows vista kunnen draaien klaar.. Kan het nou of kan het echt niet?

als je hem installeert en dan internet op zet gaat t toch wel dan kunnen ze het toch nooit controleren, ik heb namelijk nou ook een geleende windows en die doet het al 2 maandennn?

en verde kun je er niks mee

geen updates dus!

geloof dat dat antwoord al wel gegven was

Laatst bewerkt:
Attention: Do this not

ja dat kan wel maar je kunt dus niet registreren en krijg ook geen updates van beveiliging drivers etc etc

en daarna is het over zoals harry snor al zegt

Dat klopt want dat is toch een soort ILLEGALE VERSIE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan