Windows uodate

• Onderwerp starter Onderwerp starter ecd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ecd

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
Ik draai windows update regelmatig en over het algemeen heb ik noch met het systeem noch met de updates problemen. Het enige probleem dat ooit is opgetreden was met de update van NVIDIA display software. Na een systeemherstel werkte mijn systeem weer naar behoren. Probleem is nu wel dat ik bij iedere run van windows update de update van NVIDIA display software weer aangeboden krijg. Is er een manier om windows duidelijk te maken dat ik die update niet wil gebruiken?

Het is geen wereldschokkend probleem maar toch....

Erik

Bij een windows update zoekt windows je hele systeem af om te kijken welke versie's je van de software hebt. Dus zolang je die NVIDIA software niet hebt geinstalleerd, zal windows die aan blijven geven.

Krijg je steeds opnieuw hetzelfde probleem als je de software van NVIDIA installeerd?

Ja, maar de vraag is dus hoe je kunt voorkomen dat Windows telkens dergelijk uopdates aanblijft bieden....ben hier zelf namelijk ook erg benieuwd naar.....
Grtz
Joep

Dat kun je niet voorkomen, volgen mij! Daarom zei ik ook, dat zolang je niet de software installeerd die windows update aangeeft, dat je dan steeds diezelfde update krijgt.

Als jij een nieuwe update zelf installeerd voor je videokaart dan zal windowsupdate die dus niet meer aanbieden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan